• Oke, het zit zo. Ik heb een vriendin en zij heeft een relatie met een jongen. Mijn crush was gisteren hier om een filmpje te kijken (:9~), en hij is bevriend met die vriend van mijn vriendin.
    Hij was zo even iets over die vriend aan het vertellen, dus ik zei zo van: 'Oh die jongen ken ik wel! Dat is de vriend van een vriendin van mij!'

    Beter had ik dat niet gezegd. Mijn crush vertelde daarna dat die vriend van hem er nog 3 andere vriendinnetjes op na heeft. Ondermeer een ander meisje uit mijn klas, die die vriendin van mij de hele tijd zat aan te moedigen om met hem uit te gaan toen ze nog niets hadden. Terwijl die 2 ondertussen ook gewoon liepen te flikflooien. Dan heeft ie nog een of ander ander meisje, en ook nog met zijn ex.

    Mijn crush vertelde dat die eikel hem vroeg of hij hem wou afzetten bij een ander meisje dan zijn werkelijke vriendin. Hij zou dan 's middags naar dat ene meisje gaan, en 's avonds zou zijn vriendin bij hem blijven slapen. Toen heeft mijn crush gezegd van: 'Gast, ik ga je nu thuis afzetten en wat je daarna doet moet je zelf weten. Maar daar wil ik niks mee te maken hebben.'

    Anyway, my point; ik vind dat ik dat gewoon aan haar moet vertellen. Als ze er zelf achterkomt is ze kapot, en dan ga ik me vet schuldig voelen dat ik dat al wist. Maar het probleem is dat ik het niet kan vertellen zonder dat ik de naam van mijn crush erbij noem. En dat vind ik dan weer lullig voor hem, want dan krijgt hij weer ruzie met zijn vriend, etc.

    Zouden jullie het vertellen of niet? En hoe kan ik het vertellen zonder dat ik mijn crush zijn naam erbij vertel?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb serieus geen idee wat ik hiervan moet zeggen.


    Food.

    Crowd schreef:
    Ik heb serieus geen idee wat ik hiervan moet zeggen.

    Nee ik ook niet, ben fucking kwaad @ die gast ;___;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hm, ik zou het dan wel zo subtiel mogelijk zeggen, zoals, ''ik heb gehoord dat...'' en dan zorgen dat je de naam van je Crush niet hoeft te zeggen.


    Everything is worse without music.

    Pff, lastige situatie en wat een lul is die gozer.
    Het best loop je naar 'm toe, en geef je 'm een trap in z'n ballen.
    Hm, nee, ook geen goed idee..
    Maar ik denk dat je het 'r dan wel moet vertellen, en gewoon moet zeggen dat je niet wil vertellen wie je dat gezegd heeft.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 16:23 ]


    Opgeven is geen optie.

    Kan je het niet zeggen tegen je vriendin en dat zij dan hem gaat controleren door in zijn gsm te kijken, of zo?
    Het is beter dat ze het weet, maar ruzie zaaien... Ik zou het zeggen, maar dan moet ze zelf bewijs zoeken, vind ik. :x


    Let the Night embrace you

    ... ... ...

    dude. die kerel. echt even serieus. spoort die wel? Echt, ik zou hem wat aandoen moest het vriendje van mijn vriendin zo zijn D:
    En ja, ik zou het wel vertellen, wat als ze erachter komt en dan ook ontdekt dat jij het allang wist? Ik denk dat ze dan echt pissed is. Tenminste, dat zou ik zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je moet het zeggen, echt waar. Ze zal het jou kwalijk nemen dat je het haar niet hebt gezegd. Dat was ook zo met een vriendin van mij en ze was echt boos dat wij het al wisten. Dus gewoon zeggen! Of praat eerst even met je crush wat hij er van vind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Linyola schreef:
    Hm, ik zou het dan wel zo subtiel mogelijk zeggen, zoals, ''ik heb gehoord dat...'' en dan zorgen dat je de naam van je Crush niet hoeft te zeggen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nimf schreef:
    Kan je het niet zeggen tegen je vriendin en dat zij dan hem gaat controleren door in zijn gsm te kijken, of zo?
    Het is beter dat ze het weet, maar ruzie zaaien... Ik zou het zeggen, maar dan moet ze zelf bewijs zoeken, vind ik. :x

    Dat vind ik eigenlijk niet. Ik zou ook niet willen dat iemand in mijn mobiel zou kijken, zelfs al was ik zo gemeen.

    Ik vind dat je het inderdaad tegen die vriendin moet vertellen. En zij moet weer met haar vriendje praten. Ik snap wel dat die het niet zal toegeven, maar je kan het op z'n minst proberen.
    En anders kan je aan je crush vragen of hij een foto wil maken van haar vriendje met een ander meisje, als die dat wilt natuurlijk.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou het vertellen als jullie een moment alleen zijn. Zoiets verzwijgen voor haar zou het alleen maar moeilijker maken voor haar. Die jongen moet echt eens nodig op zijn plaats gezet worden, douchebag.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Ik zou het vertellen als jullie een moment alleen zijn. Zoiets verzwijgen voor haar zou het alleen maar moeilijker maken voor haar. Die jongen moet echt eens nodig op zijn plaats gezet worden, douchebag.

    Ja, ik zie haar zaterdag, maar dat is wel op een feestje, en dan verneuk ik ook weer de hele avond voor haar. Maar ik moet het wel persoonlijk vertellen. Dus dan maar maandag op school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Ja, ik zie haar zaterdag, maar dat is wel op een feestje, en dan verneuk ik ook weer de hele avond voor haar. Maar ik moet het wel persoonlijk vertellen. Dus dan maar maandag op school.

    Op school is ook niet goed hoor, je kan beter naar haar thuis gaan. Ik zou zeggen dat je hem met een ander meisje hebt gezien ofzo?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Op school is ook niet goed hoor, je kan beter naar haar thuis gaan. Ik zou zeggen dat je hem met een ander meisje hebt gezien ofzo?

    Nee, ik ga niet liegen. En ze woont zeg maar niet zo dichtbij, aangezien ik in de middle of nowhere woon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wanneer ze vraagt: ´Wie heeft het je verteld?´ Dan zeg je: ´Dat doet er niet toe´. Het gaat toch om haar en die vriend?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!