• ik vertelde laatste in een andere topic dat ik mijn pink had gekneusd.. nouww vandaag was het weer zo ver hoor.. ik heb me de enkelbanden in mijn rechtervoet gescheurd:S:S

    het gebeurde bij gym tamtamtaaaaaaaaaaaaaaaam

    we deden slagbal en ik was de brander... ik gooide dus de bal in de korf en toen gleed ik van het kleine matje af ofzo... ik donderde dus op grond en ik voelde een enorme pijn in mijn enkel.. ik heb dus die hele gymzaal bij elkaar gehuild letterlijk want alle leerlingen (we hadden samen met een 5e klas gym omdat we eerst zouden buiten gymen met hun maar aangezien het regende dus niet.. ) kwamen naar me toegelopen.. en het deed echt zo'n Freaking Pijn.. het heeft echt een kwartier geduurd ofzo voor ik rustig was.. ik heb namelijk een hele hoge pijn grens soms op dit moment dus:P... en toen kwamen mijn vrienden dus bij me zitten en toen zijn we samen naar de bank gestrompeld.. er was ook zo'n BHV'er bij gehaald.. en toen 1 half uur later ofzo zat ik bij me vader in de auto op weg naar het ziekenhuis die vlak achter mijn school zit:P.. daar hebben we 2 uur gezeten ofzo en nu zit ik thuis achter me pc met een druk verband op me enkel.. ik heb echt pech de laatste tijd xD!! maar nu hoef ik morgen niet naar school (ik heb geluk:D:D heb namelijk een SOD en voor de dummies onder ons een Schriftelijke Overhoring Duits en daar had ik niet voor geleerd xD!!)

    nu vraag ik het weer hoe was jullie dag :Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Gaat lekker met jou hè? Heb je nog meer in de planning? Maak je het niet te bont? 8D
    Mijn dag was saai, maar ik was om half 12 al lekker vrij :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Gaat lekker met jou hè? Heb je nog meer in de planning? Maak je het niet te bont? 8D
    Mijn dag was saai, maar ik was om half 12 al lekker vrij :'D


    haha waarschijnlijk breek ik volgende week mijn arm.. *kijkt in agenda* mmm ik had nog niks gepland :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb mijn SOD verpest:S.
    Maarja, vervelend.
    Voordeel, nu kan je niet meer gymmen!:).


    Food.

    Ik heb volgende week proefwerkweer Bleh, en dan nog geen maand later eindexamen :( Nu eben ik zielig :(


    Love sheds light one the darkest of times

    Crowd schreef:
    Ik heb mijn SOD verpest:S.
    Maarja, vervelend.
    Voordeel, nu kan je niet meer gymmen!:).


    maar dat vind ik juist leuk:(:( jah serieus :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ben ZIEK


    (ll)

    SaulHudson schreef:
    Ik heb volgende week proefwerkweer Bleh, en dan nog geen maand later eindexamen :( Nu eben ik zielig :(


    aww ik heb medelij!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ours schreef:
    Ik ben ZIEK


    O.o omg alweer??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Awh, dat is niet zo handig nee ;P


    Opgeven is geen optie.

    Awh, poor you!
    Ik heb een hekel aan basketbal, elke keer kneus ik wel weer een vinger als we dat doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beterschap!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Beterschap!


    thanks sweety<333

    @ de rest ook dankjewel:D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky