• ik had een tijdje terug via hyves een berichtje gekregen over dat 4 april leerlingen en leraren gaan staken vanwegen de langere les uren en verkorte zomrvakantie.

    mij vraag wie heeft hier ook van gehoord en wie gaat er aan mee doen?
    de bedoeling is dat niemand naar school gaat ofzo.

    Ja ik heb ervan gehoord. Maar als wij meedoen worden we geschorst dus ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien meld ik me gewoon ziek en zijn anderen ook zo slim om dat te doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja had er ook van gehoord ik weet niet wat ik doe als niemand naar school gaat ga ik ook niet anders wel lol

    Ik ga niet staken, dan zul je zien dat ik de enige ben die niet naar school gaat, en dan ben ik de lul...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn hele klas doet mee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ja. Ik ga die maandag niet naar school :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik weet niet, zou wel willen.
    Maar iemand zegt zo , als het nog niet officieel is , zit je in de problemen ofzo x']]],

    Ik heb een project dat ik niet kan missen :(


    Happy Birthday my Potter!

    Haha lijkt me eigenlijk wel mega.
    Als je in je eentje zo op school komt of in de klas x']

    Het is geen officieele staking, dus eigenlijk ben je in de overtreding van de wet als je niet gaat.. dus wel even oppassen..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb een pw en die MOET ik maken. Ik kan ze niet overdoen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet het nog niet,
    bij ons op school mag je de uren die je mist dubbel nakomen en daar heb ik niet zo'n zin in. Maar als heel de school het doet kunnen ze moeilijk iedereen dubbel laten nakomen! ^^
    Ik denk er nog over na (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb gehoord maar ik heb dan 2toetsen die dag en dan ben ik uit dus ik ga als nog naar school?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik moet naar school want ik heb een afspraak gemaakt voor die dag (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dit is wat wij mee hebben gekregen in een mail van school:

    Er gaan geruchten dat Amsterdamse scholieren maandag 4 april een staking organiseren.

    We wijzen er iedereen met nadruk op dat deelname aan zo’n actie niet is toegestaan.

    Ben je daardoor absent, dan geven we dat direct door aan leerplicht. Ben je afwezig bij een toets dan krijg je het cijfer 1.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:29 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Alleen de Amsterdamse scholieren? :') ik zie wel, maandag. Ik staak trouwens niet mee, ik vind het onzin.


    Destroy what destroys you.