• ik had een tijdje terug via hyves een berichtje gekregen over dat 4 april leerlingen en leraren gaan staken vanwegen de langere les uren en verkorte zomrvakantie.

    mij vraag wie heeft hier ook van gehoord en wie gaat er aan mee doen?
    de bedoeling is dat niemand naar school gaat ofzo.

    OHMYJOSH schreef:
    Alleen de Amsterdamse scholieren? :') ik zie wel, maandag. Ik staak trouwens niet mee, ik vind het onzin.


    Internationaal.. Of nationaal..
    In ieder geval in heel NL :P

    Alleen mijn hele klas gaat niet, dus dan kan ik wel gaan,
    maar dan ben ik de enige en heeft het weinig nut :S
    Dus naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OHMYJOSH schreef:
    Alleen de Amsterdamse scholieren? :') ik zie wel, maandag. Ik staak trouwens niet mee, ik vind het onzin.
    Vind jij het dan niet erg dat de zomervakanties korter worden?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb er wel van gehoord, ja. Maar zelf ga ik niet staken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mississippi schreef:
    (...)Vind jij het dan niet erg dat de zomervakanties korter worden?


    Ze worden niet korter, die laatste week wordt alleen verspreid over de rest van het jaar.
    Dus tussendoor heb je vaker vrij (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Socrates schreef:
    Ik ga niet staken, dan zul je zien dat ik de enige ben die niet naar school gaat, en dan ben ik de lul...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Als wij staken (In Rotterdam overigens) worden we absent gemeld en doorgegeven aan leerplicht. Omdat het LAKS deze staking niet ondersteund.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik woon in België en daar staken enkel de bussen en trams (bijna maandelijks) leeringen momenteel nog niet

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:03 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Er wordt bij ons gezegt dat het nep is?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amortentia schreef:
    Dit is wat wij mee hebben gekregen in een mail van school:

    Er gaan geruchten dat Amsterdamse scholieren maandag 4 april een staking organiseren.

    We wijzen er iedereen met nadruk op dat deelname aan zo’n actie niet is toegestaan.

    Ben je daardoor absent, dan geven we dat direct door aan leerplicht. Ben je afwezig bij een toets dan krijg je het cijfer 1.


    o.O, ik heb maandag pw wiskunde...
    Ik ga denk ik dan wel op school, ik sta al redelijk laag x']
    Ben benieuwt wie er allemaal gaat staken bij ons in de klas ofzo,

    Beste leerlingen, ouders/verzorgers en collega’s,

    Een aantal leerlingen van scholen in Amsterdam heeft voor aanstaande maandag (4 april) opgeroepen tot een landelijke staking. De officiële vakbond van scholieren LAKS (www.laks.nl/nieuws/nieuwsbericht/het_laks_staakt_niet) steunt deze staking niet.

    Op het Esdal College worden komende maandag alle lessen gewoon gegeven. Ik ga er vanuit dat alle leerlingen de lessen volgen. Bij afwezigheid zullen, zoals altijd, de daarbij behorende maatregelen worden getroffen.

    Namens de directie van het Esdal College,

    J.C. van der Veen, directeur/bestuurder


    Kortom, ik ga maar gewoon, 16 uur nablijven is een beetje veel


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'