• Vorig jaar had ik aan mijn toen nog beste vriendin wijs gemaakt dat ik zwanger was met 1 april ze zei meteen dat dit een stomme flauwe grap was die enkel en aleen maar een slechte reputatie zou uit lokken maar vandaag post ze dus dood leuk op haar facebook dat ze zwanger is en iedereen zit er nu zo reacties op te geven van ;wat orgineel, ik was er in getrapt enzo en dan zegt ze ook nog is van : ja ik weet het in grappen ben ik erg orgineel.
    En dat is nog niet de eerste keer dat ze me zoiets lapt zo was dat ook met een topje dat ik mooi vond ze zei dathet nogal goedkoop leek en echt het geld niet waard was een week later liep ze er zelf mee,ik vind dit zo achterbaks van haar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    heb ik maar een woord voor - triest


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ja, dat is wel een typisch voorbeeld van ernstige plagiaat.
    Wat ze hiermee wel doet, is toegeven dat jij ontzettend creatief en origineel bent. Beschouw het dus als een compliment en word vooral niet boos. Ze kan er immers ook niets aan doen dat ze zo een kneus is. (sorry)

    HeyIamAlice schreef:
    Ja, dat is wel een typisch voorbeeld van ernstige plagiaat.
    Wat ze hiermee wel doet, is toegeven dat jij ontzettend creatief en origineel bent. Beschouw het dus als een compliment en word vooral niet boos. Ze kan er immers ook niets aan doen dat ze zo een kneus is. (sorry)
    Als ze het gewoon ook zou doen vind ik het niet erg maar tegen mij zegt ze dat ik het beter niet zou doen maar ze doet het zelf wel nog een voorbeeld moedertjesdag ik wou bloemen voor mijn moeder kopen en ze zei :nee dat is zo cliqé(of hoe je het ook schrijft) en daarbij niemand van onze leeftijd geeft nog een bloem gewoon fijne moederdag is goed maar met moedertjesdag gaf ze aan haar moeder wel de bloemen die ik aan mijn moeder wou geven


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    musiclove8 schreef:
    heb ik maar een woord voor - triest


    Love? No. I prefer cats.

    musiclove8 schreef:
    heb ik maar een woord voor - triest


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Diep triest & Sneu.

    Maar bekijk het van de positieve kant, ze vind je blijkbaar zo leuk, dat alles wat jij doet, zij ook moet doen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 13:08 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Knijster schreef:
    Diep triest & Sneu.

    Maar bekijk het van de positieve kant, ze vind je blijkbaar zo leuk, dat alles wat jij doet, zij ook moet doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Helaas kom je weleens dit soort mensen tegen. Vergeet alles gewoon, want hier heb je alleen jezelf mee. Dat ze je inderdaad zoveel imiteert, zegt al genoeg. Jammer dat ze dan zo laf moet doen, maar daar moet je je gewoon niks van aantrekken. ;)

    Triest. Maar volgens mij is ze jaloers op je en wil alles wat jij doet, zelf doen en van je afpakken zodat jij misschien wel jaloers wordt. Maar trek je er niks van aan en doe gewoon wat jij wil en vertel haar daar niks meer over ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Zo'n vriendin heb ik ook hè. Ze zegt er dan niets over maar gaat het dan zelf kopen. Ik kan nooit zeggen ik wil zo iets, want dan koopt ze het ook. En dan iets eerder zodat het net lijkt alsof ik haar na-aapte.

    Echt irritant is dat, alsof ze zelf niets kunnen verzinnen hè..


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.