• De stelling van vandaag luidt:
    Voetballers krijgen veel te veel betaald.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens. Die hoeven maar achter een bal aan te trappen en hebben alweer een ton verdient. Terwijl bouwvakken en dat soort gelijken, veeeel minder krijgen betaald voor hun werk en veel zwaarder werk doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    helemaal mee eens maar dat komt ook omdat voetbal mij helemaal niet trekt want vaak is het tog dat ze vallen en ohhh wat hebben ze een pijn -.-'


    you were born original don't die as a copy

    IK HAAT VOETBAL!
    Kan iemand me misschien uitleggen wat het nut is behalve idd te veel betaald krijgen?:8


    Not fitting in gave me a reason to stand out...

    Eens, ze mogen dan veel trainen en wat dan ook, echt werk dat belangrijk is doen ze niet. Het werk van inderdaad bouwvakkers word echt laag ingeschat, en zij krijgen veel te weinig betaald. Ik zie die voetballers nog geen gebouw in elkaar zetten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Echt wel. Die bedragen die ze soms krijgen bij nieuwe transfers. Niet normaal gewoon.. Het draait gewoon niet meer om 't spel, maar om 't geld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    eigenlijk wel ja. wat nid zegt is meer dan waar!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jah joh, die gasten krijgen miljoenen per week voor het voeren van oorlog in korte broekjes.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens, maar Voetbal kijken is echt wel heel geweldig. Dus als ze die spelers nou eens minder betalen, worden de kaartjes goedkoper, en kan ik vaker naar een wedstrijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hell yeah. En mensen maar zeiken om derde wereldlanden.
    World hypocrisy, we love it <3.


    No growth of the heart is ever a waste

    mee eens =]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Mee eens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eens, ze rennen achter een bal aan.
    wow, dat kan ik ook. :Y)
    Niet dat ik voetbal haat ofzo, maar ik vindt echt wel dat ze er teveel betaald voor krijgen, ik bedoel.
    Geef dat dan aan mij ofzo. haha (nerd)


    Smiling but close to tears.

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nid schreef:
    Echt wel. Die bedragen die ze soms krijgen bij nieuwe transfers. Niet normaal gewoon.. Het draait gewoon niet meer om 't spel, maar om 't geld.


    Only losers can act the way you do

    ze krijge echt veeeeeeel te veel betaald:S


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"