• Members of the WAG-gang:
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.




    if you don't dream big, what's the use of believing?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 15:06 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Spanjaard schreef:
    Dat kan toch best? Of niet?

    Volgens mij niet, want ik dacht dat het water wat daarin zit word gekookt en dus heb je altijd warm water. Maar gister was op het nieuws ook dat het nep was.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Volgens mij niet, want ik dacht dat het water wat daarin zit word gekookt en dus heb je altijd warm water. Maar gister was op het nieuws ook dat het nep was.

    Oh ik ben dom


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaida schreef:
    (...)
    De GQ is een Spaans tijdschrift, en daarin staat een interview+fotoshoot met Lio. Dus je moet voor mij stiekem een paar foto's van dat interview nemen, hehe. Uit dat boekje idd ;D
    Dudie, ik koop het boekje, lees het en als je me een van de dagen je adres mailt stuur ik het naar je op van zodra ik terug in fucking België zit.. (flower)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben best raar. Ik maak een verhaal, en dan verzin ik gewoon per deel wat ik ga schrijven, ik hou geen eens een lijn vast van; dan komt dit erin, dan dit x'D

    Mourinho schreef:
    (...)Dudie, ik koop het boekje, lees het en als je me een van de dagen je adres mailt stuur ik het naar je op van zodra ik terug in fucking België zit.. (flower)

    Dat kan of course ook, woeeeee thankyouu you rock! :9~ (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    Ik ben best raar. Ik maak een verhaal, en dan verzin ik gewoon per deel wat ik ga schrijven, ik hou geen eens een lijn vast van; dan komt dit erin, dan dit x'D
    Dat doe ik ook..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sneijder schreef:
    Ik ben best raar. Ik maak een verhaal, en dan verzin ik gewoon per deel wat ik ga schrijven, ik hou geen eens een lijn vast van; dan komt dit erin, dan dit x'D

    Ik moet nu ook gaan nadenken, haha. Aangezien de donatie is geweest en nu moet ik Lio voor haar laten vallen maar ik weet niet hoe. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    Ik ben best raar. Ik maak een verhaal, en dan verzin ik gewoon per deel wat ik ga schrijven, ik hou geen eens een lijn vast van; dan komt dit erin, dan dit x'D
    Dat doe ik altijd..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaida schreef:
    (...)
    Ik moet nu ook gaan nadenken, haha. Aangezien de donatie is geweest en nu moet ik Lio voor haar laten vallen maar ik weet niet hoe. XD

    Laat haar verzuipen en dan komt Lio haar redden (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ben ik weer! En ik ga nu aan December schrijven =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Spanjaard schreef:
    Laat haar verzuipen en dan komt Lio haar redden (krul)

    AMBER. IK SMEEK JE. DOE DAT INDERDAAD. En dan regent het keihard en dan zijn ze beide zo doorweekt en helemaal nat. :9~

    Sneijder schreef:
    (...)
    AMBER. IK SMEEK JE. DOE DAT INDERDAAD. En dan regent het keihard en dan zijn ze beide zo doorweekt en helemaal nat. :9~

    EN DAN SCHIJNT HUN KLEDING DOOR, EN DAN ZIET SOPHIA DAT ZIJN LIO RECHTOP STAAT :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nicklas schreef:
    Ben ik weer! En ik ga nu aan December schrijven =)

    Ik zeg doen _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Laat haar verzuipen en dan komt Lio haar redden (krul)

    DAAAT IS EEN GOED IDEEEEE!
    Maar jij bedoelde zeker verzuipen door rivier ofzo en Kim bedoelde door regen? Zeggen jullie het maar dames.
    Jullie wens is mijn bevel.


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    (...)
    AMBER. IK SMEEK JE. DOE DAT INDERDAAD. En dan regent het keihard en dan zijn ze beide zo doorweekt en helemaal nat. :9~


    En dan wilt Lio haar kussen maar wijst Sophia hem af en de keiharde regen (Denkt terug aan The Notebook).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus