• Net ik, die holebi is. Zit in zo'n anti-holebi club. Echt serieus. Ik doe al 5 jaar taekwondo bij die club. heel leuk, allemaal toffe mensen, maar 1 probleem. Ze zijn bijna allemaal tegen homoseksualiteit. En ik die bi ben, voel me dan ook heel rot als ik ze over holebi's hoor praten. Soms heb ik het gevoel dat ik dit wil uitroepen, maar dat gaat niet, want dan krijg ik van die mensen die kijken van: Blijf uit mijn buurt.
    Gelukkig aanvaarden ze het op school wel, maar dan moet ik altijd die knop omdraaien. Op school ben ik bi, op de training ben ik hetero en soms vergeet ik dit. Erg vervelend vind ik dat.
    Zijn er trouwens nog mensen die met dit gevoel rondlopen?


    Take me to wonderland

    Stop dan met die anti-holebi club?

    & nee ik heb dat soort probleem niet want ik ben gewoon Hetro.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 23:40 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat is holebi? ;$

    -wacht, ik weet het al. Is het; homo-lesbi-biseksueel? xd
    +nee, dat soort probleem heb ik niet..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 23:33 ]


    your eyes are like stars in the night.

    aah ik heb echt medelijde met je
    Dat heb ik heel vaak met mensen die gepest worden (word je niet echt meer gediscrimineerd)
    Maar ik heb het probleem niet ik ben zover ik weet hetero maar het lijkt me echt kut om het te hebben (niet om het te zijn hoor)

    Heel veel suc6


    Het komt wel goed schatje <3

    Bij mij op school word je dan als vuil en vies aangezien als je knuffelt ofzo met iemand van je eige geslacht en ik ben ook Bi hoor dus ik weet hoe je je voelt

    Karabijn schreef:
    Stop dan met die anti-holebi club?

    & nee ik heb dat soort probleem niet want ik ben gewoon Hetro.


    Maar dan moet ik weer een reden bedenken waarom ik wil stoppen en mijn vader gaat hier niet akkoord mee gaan.

    ^ inderdaad vervelend.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 23:47 ]