• Lieve mensjes hier op Quizlet...

    xLovveexTHx denkt dat ze niet welkom hier is op Quizlet, omdat mensen heel gemeen tegen haar doen :S... Ze zit er over na te denken weg te gaan van Quizlet.. En dat willen SceneBitch en ik niet! Dus wees eerlijk en zeg wat jullie ervan vinden en wat jullie van haar vinden! En mensjes.. EERLIJK ZIJN!! Ze kan tegen de waarheid.. Dus als je wil dat ze weg gaat zeg het dan dan weet ze waar ze aan toe is!

    Xx

    NOU SGAT JY MOET EGT BY ONS BLYVEN HEA


    A. ikmisje.

    ik ken der niet maar ze moeten blijven

    NOU SGAT JY MOET EGT BY ONS BLYVEN HEA


    Ja je mag niet bij ons weg lieverd!!!:(

    Wat is dat nou de hele tijd?
    Boeiend, er zijn hier genoeg mensen die mij niet mogen. Daarom ga ik toch ook niet weg o.o

    als mensen mij niet mogen vind ik het hier niet meer leuk!!
    ZIE HOE WEINIG MENSEN!!

    LIEVERDDDDDDDDDDDD,, LAAT ME NIET IN DE STEEK :|..
    waarom zou je wegmoeten,,???
    je moet gewoon blijven van mij ik beveel het je:Y)
    ga niet weg okee je bent hele aardige meid enzo, en wie doen er dan gemeen??:o ik ga ze slaan!! niemand doet gemeen tegen jou!!

    als mensen mij niet mogen vind ik het hier niet meer leuk!!
    ZIE HOE WEINIG MENSEN!!


    SGAT HET YOPIC IS NG MAAR NET GEACTIVEERD


    A. ikmisje.

    kijk Bomm. bij jou is het misschien anders. bij mij doen ze dan aardig. maar zelfs dat ze mij van het begin niet hebben gemogen!! ze doen em daar pijn mee en maken dingen bij mij kapot!! ik heb zo;n gevoel dat mensen hier dat ook doen bij mij!!

    Ehhm, ik ken je niet? Maar als je niet spamt moet je blijven!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik doe dat toch niet (huil)

    LIEVERDDDDDDDDDDDD,, LAAT ME NIET IN DE STEEK :|..
    waarom zou je wegmoeten,,???
    je moet gewoon blijven van mij ik beveel het je:Y)
    ga niet weg okee je bent hele aardige meid enzo, en wie doen er dan gemeen??:o ik ga ze slaan!! niemand doet gemeen tegen jou!!


    Ik sla met je mee!! (6)

    als mensen mij niet mogen vind ik het hier niet meer leuk!!
    ZIE HOE WEINIG MENSEN!!

    lieve sgat!!
    er zullen altijd wel mensen zijnd ie andere niet mogen, maar er zijn mensen die jou niet weg willen hebben.. ik was juist blij dat ik zeg maar op quizlet kwam ofzo bijvoorbeeld want nou heb ik jou leren kennen,, en nu wil jij weg omdat er mensen tegen jou gemeen doen,, dat vind ik heel jammer,, maar je moet echt niet weg hoor:(.
    plzzzzzzzz blijf :O.. anders kom ik persoonlijk bij je langs!!

    kijk Bomm. bij jou is het misschien anders. bij mij doen ze dan aardig. maar zelfs dat ze mij van het begin niet hebben gemogen!! ze doen em daar pijn mee en maken dingen bij mij kapot!! ik heb zo;n gevoel dat mensen hier dat ook doen bij mij!!

    Ze schelden me openlijk uti voor kutslet en tering wijf. Maar boeiend? zolang er mensen blijven die je wél echt mogen is het de moeite waard.
    En je moet gewoon wat mensen kennis ontwikkelen zodat je door die onzin door kan prikken ;)

    (...)

    Ik sla met je mee!! (6)

    yeaahh, niemand doet gemeen tegen mijn vriendin!!!!!

    (...)

    Ik sla met je mee!! (6)


    IK OOK X


    A. ikmisje.