• Ik moet voor school een tweedelig opstel schrijven over het toneelstuk dat we gezien hebben en het bezoek achter de schermen. Voor elk deel hebben we een woordenlimiet of eerder -richtlijn gekregen en ik zit altijd ver boven die richtlijn.
    Met korte inhouden van boeken enz. heb ik dat ook. Dan geven ze 200 woorden op, en schrijf ik meestal een tekst van 300 woorden of zelfs meer.
    Ik krijg er niet echt commentaar op, maar het valt me wel altijd op.

    Wie heeft dat nog?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik, maar ik moet me gaan inhouden omdat ik anders puntenaftrek krijg.


    Life is hard and then we die

    Ja, heb ik ook altijd, ik moet altijd tig miljoen zinnen schrappen, maar dan valt alles uit elkaar, haha. Sucks.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik, maar ik moet me gaan inhouden omdat ik anders puntenaftrek krijg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook wel eens.
    Maar daar moet je wel mee oppassen want ze gaan ook een keer maxima geven, en als je daar over heen gaat krijg je gewoon geen punten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Soms,
    licht eraan of het een leuk onderwerp is, dan kan ik heel veel schrijven.
    Maar als het saai is dan haal ik de woordenminimum maar net.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:31 ]


    Me so good.

    Altijd.
    Laatst moest ik een artikel schrijven over ontbossing voor Engels. Is wel interessant, maar heel veel mensen (en ik ook) hadden er moeite mee door de lastige woorden. Kwam ik met meer dan 200 woorden boven de richtlijn(cat)
    Ik vind het altijd zo lastig, vooral als je heel veel informatie hebt.
    Of dan heb ik het minimale aantal woorden niet en dan verzin ik iets om erbij te doen en dan schrijf ik er gelijk 100 woorden bij, terwijl ik er dan nog maar 30 bij moet(cat)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:53 ]


    To live would be an awfully big adventure

    xSnoepjex schreef:
    Soms,
    licht eraan of het een leuk onderwerp is, dan kan ik heel veel schrijven.
    Maar als het saai is dan haal ik de woordenminimum maar net.


    None but ourselves can free our minds.