• En ja ze zijn er niet blij mee.


    Dear Twilight Saga fans,

    As some of you may know, pictures and screen grabs of The Twilight Saga: Breaking Dawn as a work in progress have leaked on the internet. We are extremely proud of this film and also extremely heartbroken to see it out there at this stage.

    The film and these images are not yet ready or in their proper context. They were illegally obtained and their early dissemination is deeply upsetting to the actors, the filmmakers and Summit who are working so hard to bring these movies to fruition to you in November 2011 and November 2012.

    Please, for those who are posting, stop. And please, though the temptation is high, don’t view or pass on these images. Wait for the film in its beautiful, finished entirety to thrill you.

    Sincerely,

    Stephenie Meyer, Bill Condon, Wyck Godfrey and Summit Entertainment


    En ik heb ze denk ik gevonden op YT.
    Eerlijk je ziet zelfs de klapper ergens met "BRE" op in de typische Twilight schrijf stijl.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    sommige mensen hebben geen geduld ik snap dat de acteurs flink van slag zijn erdoor er is een filmpje op yt over iets waarvan ik nu al weet dat het heel speciaal gaat worden omdat het niet in het boek staat een heel mooi en bijzonder stuk


    ik zal het stuk niet zeggen want dat mag niet


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik snap dat ze daar enorm mee zitten, maar dit berichtje zou wel eens een tegenovergestelde werking kunnen hebben.
    Ik wist er bijvoorbeeld nog niet van, maar nu ik dit heb gelezen, is de verleiding om die stukken film op te zoeken en te bekijken toch wel erg groot. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat kun je verwachten als het zo'n grote reeks is. Die foto's waren niet aller bijzonderst. gewoon wat foto's van de 'grote scene' en een paar van vampier Bella en het hele gezin.

    Mayci schreef:
    dat kun je verwachten als het zo'n grote reeks is. Die foto's waren niet aller bijzonderst. gewoon wat foto's van de 'grote scene' en een paar van vampier Bella en het hele gezin.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Square schreef:
    Ik snap dat ze daar enorm mee zitten, maar dit berichtje zou wel eens een tegenovergestelde werking kunnen hebben.
    Ik wist er bijvoorbeeld nog niet van, maar nu ik dit heb gelezen, is de verleiding om die stukken film op te zoeken en te bekijken toch wel erg groot. x'D


    Ik ben ze gaan opzoeken ;'D Daarom zet ik ze ook niet hier.
    Maar tis van Ed & Bells in bed ;D -wenkbrauwwiebel-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ibanez schreef:
    (...)

    Ik ben ze gaan opzoeken ;'D Daarom zet ik ze ook niet hier.
    Maar tis van Ed & Bells in bed ;D -wenkbrauwwiebel-


    Waar de hell vinden jullie die shit. Ik wil het ook zien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Waar de hell vinden jullie die shit. Ik wil het ook zien.


    Ik zal wel zeggen hoe je het kan vinden.

    YOUTUBE ;D
    Maar k denk dat ze zijn weggehaald ;OO


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ibanez schreef:
    (...)

    Ik zal wel zeggen hoe je het kan vinden.

    YOUTUBE ;D
    Maar k denk dat ze zijn weggehaald ;OO


    ik hoop het en die foto van hun 2 in bed die is officieel vrij gegeven tenminste als we over dezelfde foto praten
    :)
    gr


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    ik hoop het en die foto van hun 2 in bed die is officieel vrij gegeven tenminste als we over dezelfde foto praten
    :)
    gr


    Die officieel vrij gegeven is niet echt een leak he. maar het filmpje met de foto's die IK bedoel is weggehaald. Stond heel int begin als je intikte op YT! It's gone dus dat waren echte beelden van BD ;OO

    -EN HOLY SHIT HET GAAT IETS WORDEN MENSEN ;O-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hiermee maken ze mensen alleen maar nieuwsgieriger. Maar ik begrijp prima dat ze het vervelend vinden, ik zou ook alleen het eindresultaat willen laten zien als ik hun was. Hopelijk wordt deze film wel wat minder traag dan de vorige drie.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ibanez schreef:
    (...)

    Die officieel vrij gegeven is niet echt een leak he. maar het filmpje met de foto's die IK bedoel is weggehaald. Stond heel int begin als je intikte op YT! It's gone dus dat waren echte beelden van BD ;OO

    -EN HOLY SHIT HET GAAT IETS WORDEN MENSEN ;O-


    Ik heb dat filmpje net nog gezien, je bedoeld toch met die foto's van Bella's bruidsjurk, de bevalling, zij zwanger, Bella als vampier en de sex scenes?

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:44 ]

    POOOORNO! Ik heb alleen de foto's gezien. Het gaat er heet aan toe jongens.



    dit zijn officiële



    deze zijn volgens mij ook gelekt

    @mayci


    wil je alsjblieft je bericht wijzigen:) en de fotos weghalen zo respecteer je de wensen van de acteurs ze zijn er goed van slag van


    ik ben geen moderator ofzo gewoon een vraagje een zacht verzoek


    het zijn gelekte fotos en nog niet af en niemand mag ze nog zien

    ik en de acteurs en crew en summit zouden het fijn vinden

    vriendelijke groet adimere


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    @mayci


    wil je alsjblieft je bericht wijzigen:) en de fotos weghalen zo respecteer je de wensen van de acteurs ze zijn er goed van slag van


    ik ben geen moderator ofzo gewoon een vraagje een zacht verzoek


    het zijn gelekte fotos en nog niet af en niemand mag ze nog zien

    ik en de acteurs en crew en summit zouden het fijn vinden

    vriendelijke groet adimere


    Lol, niemand mag ze nog zien maar je post hiervoor nog wel doodleuk dat je het gelekte filmpje dat NIEMAND mocht zien op YT hebt bekeken? je weet echt niet wat je wil he xD