• Mijn moeder had toch een 'o zó' leuke 1 april grap. Ik zat 's ochtends op de bank tv te kijken, want ik had vrij van school. Komt m'n moeder beneden gaat computeren (de krant lezen) en draait zich om naar mij. "Wist je dat Tokio Hotel gaat stoppen?" Echt mijn maag draaide zich om. Ik schrok me de tering. Nooit, had ik gedacht dat ik zo zou reageren. Het enige wat ik deed was staren, ik haalde niet eens meer adem! Eerlijk gezegd had ik echt never nooit gedacht dat ik zo zou reageren op het feit dat Tokio Hotel zou 'stoppen'. x)
    Even om het nuttig te maken. Wat is er bij jullie uitgehaald?

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 9:31 ]

    bij ons op school waren alle whiteboarden op zwart wit gezet 'ze gingen besparen' en een paar auto's van leraren zaten helemaal onder het W.C papier en fietsen opgehangen.xD


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Mijn moeder kwam thuis en zei: 'Hoe zit da nu me u? Je school heeft gebeld, ze zeiden dat je een superslecht exaam had gedaan' ik schrok me rot:P maar ik was er niet in getrapt maar mijn vader wel:D

    Linyola schreef:
    Hm, nee alleen de grap: 'hé je veter zit los' is gisteren wel vaak genoeg voorbij gekomen.


    We're all mad here.