• Het is gewoon al kwart over 2. Ik ben echt brak en ik wou nog een nieuw baantje zoeken vandaag en 2 uur trainen haha. Ik wil me stoel niet uit.
    En ik verveel me; maar iig om dit nuttig te houden; wat voor baantje/bijbaantje heb je? (:


    We're all mad here.

    Ik werk op de deli bij de Albert Heijn, lol. En ik werk voor mijn moeders werk (krul)
    En jullie zijn lui, ik heb vanochtend gewoon gespeeld (cat)

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 14:19 ]

    Ik moet ook opzoek naar een baantje, maar ik ben ook te lui om te zoeken x)
    En ik wil ook mijn stoel niet uit en trainen terwijl dat moet.
    Ik zwerf liever op Q rond.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik geef zwemles aan zwemvaardigheid 1, maar dit is vrijwilligers werk (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen baantje :p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Ik heb geen baantje :p

    okay ik ga es douchen en alles haha,


    We're all mad here.

    Ik werk in een ijssalon. Maar vanavond is mijn eerste werkdag pas. Dus dan ga ik lekker ijs schepen enzo, haha. (:

    Ben te jong voor een baantje D:

    Opportunity schreef:
    Ik werk in een ijssalon. Maar vanavond is mijn eerste werkdag pas. Dus dan ga ik lekker ijs schepen enzo, haha. (:

    Dat lijkt me nou echt een leuke baan! -jalouse. Ik heb het eigenlijk echt te druk voor werk aghja, ik heb het geld nodig.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Dat lijkt me nou echt een leuke baan! -jalouse. Ik heb het eigenlijk echt te druk voor werk aghja, ik heb het geld nodig.


    Haha, ik hoop dat het een leuke baan is! En precies! Ik heb het ook te druk voor werken, maar ik ben ook blut. Anders ga je toch alleen in het weekend werken of zo? (:

    MarleentjeJR schreef:
    Ben te jong voor een baantje D:


    We accept the love we think we deserve.

    Opportunity schreef:
    (...)

    Haha, ik hoop dat het een leuke baan is! En precies! Ik heb het ook te druk voor werken, maar ik ben ook blut. Anders ga je toch alleen in het weekend werken of zo? (:

    Ja dat sowieso, maar dan heb ik het nog druk met van alles en nog wat; repetities, chillen, meetings en lui zijn. XD. En nu moet ik echt gaan douchen. Q-verslaafd haha.


    We're all mad here.

    Pancakez schreef:
    Ik heb geen baantje :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb geen baantje.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geen, ik ben luier dan wie dan ook :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough