• Het is gewoon al kwart over 2. Ik ben echt brak en ik wou nog een nieuw baantje zoeken vandaag en 2 uur trainen haha. Ik wil me stoel niet uit.
    En ik verveel me; maar iig om dit nuttig te houden; wat voor baantje/bijbaantje heb je? (:


    We're all mad here.

    Ik werk in n hotel -ontbijt opruimen, zuigen/dweilen, kamers poetsen enzow-
    Goh, wat zijn er veel mensen lui vandaag, schaam jullie (N) T is t mooiste weer buiten (:
    Ik ben goed bezig al zeg ik t zelf, ben al vanaf 10 uur aant leren (nerd) Tja se-week, wat wil je anders -.-


    Inspiration can hit you any time

    Romeo schreef:
    (...)
    Ja dat sowieso, maar dan heb ik het nog druk met van alles en nog wat; repetities, chillen, meetings en lui zijn. XD. En nu moet ik echt gaan douchen. Q-verslaafd haha.


    Haha, dat komt me bekend voor! Kon ik maar slapend geld verdienen of zo, dat zou pas vet zijn... (:

    Opportunity schreef:
    (...)

    Haha, dat komt me bekend voor! Kon ik maar slapend geld verdienen of zo, dat zou pas vet zijn... (:

    Droombaan, me haar doet lame vandaag. Ik heb nu zin om met mensen te cammen maar ik zie er niet uit :'))


    We're all mad here.

    Ik ben druk aan het solliciteren. En hij al gesprek gehad bij de zeeman en PRO. En vrijdag heb ik een gesprek bij de Invito.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pancakez schreef:
    Ik heb geen baantje :p

    Ik heb ontslag genomenxD en nu ben ik weer werkeloos maar heb ik wel weer tijd voor mijn huiswerk


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb niet echt en baantje, af en toe babysitten but that's it...


    Love? No. I prefer cats.

    Ik ben lui omdat ik verkouden ben.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik werk gewoon in een restaurant in een berjaarden tehuis xD Haha maar drie dagen in de week, en morgen mag ik weer :P Vandaag ben ik niet lui geweest hoor, heb schoongemaakt (Woon op mezelf) En me mp4 speler terg gebracht, de 2x omdat die het nie meer deed mocht een nieuwe uitzoeken en daarna nog meer gedaanxD dus mij kan je niet lui noemen xD


    What is youre favo scary movie?

    Heb geen werk, ga in de zomer op zoek :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wil wel babysitten


    Shoganai i ne~

    Pancakez schreef:
    Ik heb geen baantje :p


    You can't fly unless you let yourself fall.