• Seriously.

    Volledig mee eens.

    http://hazlegirl.hyves.nl/blog/30763922/Make_up/t46v/

    Filmpje kijken!

    En jullie?

    Reageren op hyves, zodat meer mensen het doorkrijgen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 23:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2010 - 23:00 ]

    Jep, mee eens! :Y)


    you're my favourite part of the day ~

    Mooi :)

    Nu de rest van de onzekere mensen op deze wereld nog

    ik draag om heel eerlijk te zijn ook geem make-up maar dat is mijn eigen keus, soms word er wel wat van gezegt van sommige meiden maar gelukkig trek ik me daar niks van aan
    helemaal waar is dat gedicht


    Haters make me Famous

    Dat cosmetica gedoe aan haar linker kant is juist lelijker. Wie draagt die olifanten wimpers nou ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben 't met Beastie eens.
    Bovendien, zonder make-up zie je er ook mooi uit. Er is ook een natural look met enkel een beetje mascara en wat foundation, en dat doet ook wonderen. Je hoeft heus geen foundation, eyeliner, oogschaduw, oogpotlood, lipliner, lippenstift, lipgloss, blush, rouge, wenkbrauwen bijgewerkt, en alles <- er zó uit te zien om mooi te zijn.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Niet altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beastie schreef:
    Dat cosmetica gedoe aan haar linker kant is juist lelijker. Wie draagt die olifanten wimpers nou ._.


    None but ourselves can free our minds.

    Kan niet op hyves op deze computer, maar aan jullie berichten te zien kan ik wel raden waar het over gaat.
    Make-up maakt onzeker. Ik draag het doordeweeks nooit (alleen voor speciale gelegenheden), en ik voel me er niet lelijker door. Maar van meiden die zich wel elke dag opdoffen hoor ik alleen maar: "Ik ben lelijk zonder make-up!"
    En dat vind ik zo vreselijk jammer, want iedereen is mooi van zichzelf. Het komt alleen door de mode-normen dat mensen zoveel make-up dragen, want wees eens eerlijk. Draag jij make-up voor jezelf om voor je omgeving?


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik draag geen make-up :X
    En ik heb helemaal geen zelfvertrouwen en ik vind mijzelf lelijk, ik wil wel make-up drage maar ik wil ni omda ik ni weet wa of hoe en omda ik er ni mee sta en omda ik er het nut ni van inzie eigelijk..
    En da gedichtje doe me eigelijk niks :X Want er zijn wel veel mooie mense me make up en zonder..


    Stop wishing, Start doing..

    mee eens.


    When you can live forever, what do you live for?

    mee eens


    Dress me, I'm your manne-quin

    dat onopgemaakte oog is zoveel mooier!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Suffer schreef:
    Ik ben 't met Beastie eens.
    Bovendien, zonder make-up zie je er ook mooi uit. Er is ook een natural look met enkel een beetje mascara en wat foundation, en dat doet ook wonderen. Je hoeft heus geen foundation, eyeliner, oogschaduw, oogpotlood, lipliner, lippenstift, lipgloss, blush, rouge, wenkbrauwen bijgewerkt, en alles <- er zó uit te zien om mooi te zijn.

    Go Esmée, helemaal mee eens. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.