• jha, nee ik lieg niet hoor ;o
    nee luister [a]

    normaal word ik uitgescholden, raar aangekeken, voor vanalles uitgemaakt door jongens als ik op straat loop. want ik ben volgens hun zogenaamt Emo ofzo.
    kijk dat vind ik niet erg. ze moeten zelf weten hoe ze me noemen. de tijd dat ik me daar druk over makte ben ik alweer voorbij.

    maar dan loop ik zoals gister met een vriend over straat.
    -ik had een leging met korte broek aan, paar schirtje wat over mijn broekje heen viel en daarboven mijn cupcakecult shirt aan. een bandana in en sniekers.-
    en dan word ik door alemaal buitenlanders. -sorry, maar het waren sirieus alleen maar buitenlanders- die me nakeken, naar me vloten, en over me aan het praten waren. roept er een naar me. ;je kan tog wel wat betters krijgen dan die kut emo.
    en toen heb ik hem op z'n bek geslachen., ;x
    ik weet niet eens meer goed warom. maar op dat moment werd ik echt kwaat.
    normaal sla k nooit zomaar mensen. maar ten eerste vind ik het enorm vies als ik na word kekenen. ik voel me nog viezer als ze naar me gaan fluiten. en dan ook nog ziweits naar me roepen?
    terwijl zulke gozer me meestal maar een buitennaarts wezen vinden dat, niet op aarde thuis hoort ofzo en me uitgeschelden.

    nouw dan kan je van mijn part echt naar de bliksem lopen.,

    sorry, dit wou ik even melden., ;x

    wie slaat er nogmeer wel eens vreemde? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik sla wel eens mensen als ze me lastig vallen in de discotheek, ik kan echt niet tegen van die perverts die aan je kont zitten en alles.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb het één keer gehad. Had echt de rotste week uit m'n leven... En ben toen gaan shoppen. Helaas voor de vrouw achter me pakte ik het laatste paar in de juiste maat, van de perfecte schoenen.
    Ging ze zo lang ruzie lopen zoeken dat de druppel overliep en ik d'r kop door der eigen voorruit heb geramd. Maar verder is het nooit gebeurd, behalve gewoon grove ruzie dan, dat heb ik wel af en toe op straat. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik sla geen vreemde, alleen iemand waar ik een hekel aan heb:X
    Maar waarschijnlijk in jouw situatie had ik precies hetzelfde gedaan.
    Ik vind jouw haar en kleding trouwens erg leuk.
    Ik zou het ook wel willen maar ik denk dat mijn moeder me dan vermoord. Je moet gewoon jezelf zijn en die kinderen moeten gewoon iemand hebben om dom tegen te doen omdat dat het enige is wat ze in hun zielige leventje kunnen doen.

    You go, girl:Y)


    Queen of Hell is my name

    Ik sla nooit vreemden, eigenlijk sla ik sowieso nooit. Ik krab :Y)... Haha okee niet, ik krab geen vreemden :P.. De enige personen waarmee ik vecht/stoei zijn mijn broers/broertje... Maar mijn broeres vertellen wel eens verhalen over het uitgaan ofzo en dat er dan wel geslagen word xD. Dus die slaan wel vreemden. Mijn broer werd laatst door een meisje op zijn bek -sorry- geslagen, maar ze sloeg de verkeerde. Mijn broer was echt pissed maar meisjes slaan is tegen zijn principes xD.. Oke, vreemde meisjes slaan, want mij slaat hij wel als we stoeien xD...

    Maar dat van jou is wel stom, vind ik:S.. Ik begrijp dat jij hem hebt geslagen.. Wat die jongens deden is echt niet leuk, ik vind het ook stom als je zo na gekeken wordt en dan al helemaal als ze zich zo raar gaan gedragen.. Had hij veel pijn?:D(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is ecth vervelend, die gasten accepteren gewoon niet dat iedereen zijn eigen stijl kan hebben. Ik vind het eigenlijk wel stoer dat je hem hebt geslagen. :D Alleen ook wel gevaarlijk, hij kon terug slaan. Ik hoop toch dat hij veel pijn had! You go girl!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    waarom fluiten ze dan naar je als ze je een freak vinden?O_O

    Muslera schreef:
    waarom fluiten ze dan naar je als ze je een freak vinden?O_O



    Dat is stoer...


    Queen of Hell is my name

    Nee, zo ben ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als ze mij zulke dingen zouden naroepen, zou ik ook hebben geslagen, hoor (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik sla mensen wanneer ik op stap ben:$ Dat komt door hun arrogante gedrag, denken dat ze beter zijn of gewoon de gek met mij hebben op een negatieve manier:P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn hele leven, geloof ik. En ik zou dat op dat moment ook niet durven, als het meerdere jongens waren. Ik zou gewoon zo snel mogelijk doorlopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoals Nicol al zegt; als ze aan je zitten, zou ik ook nog slaan, denk ik. Tenminste, als ze niet weggaan na wat geduw. :'D

    In dit geval zou ik het gewoon genegeerd hebben. :x

    Reassurance schreef:
    Ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn hele leven, geloof ik. En ik zou dat op dat moment ook niet durven, als het meerdere jongens waren. Ik zou gewoon zo snel mogelijk doorlopen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    You go! =D

    Ik zou dat zelf niet durven, haha x'D


    --

    Psychic schreef:
    Nee, zo ben ik niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!