• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    "Even when they don't play that good, Barca plays better than the rest."

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 21:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    H0USE schreef:
    @Malissa,

    Mijn man Dr. Gaskarth heeft het volste vertrouwen dat het goed komt tussen jou en Bo.

    Ah gelukkig maar, ik vond hem ook erg aardig aan de foon, dus doe hem even de groetjes! We zien hem vast snel weer. Vertel hem dan ook maar meteen, dat bo zijn echte excuses al heeft aangeboden! _O_


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Ah gelukkig maar, ik vond hem ook erg aardig aan de foon, dus doe hem even de groetjes! We zien hem vast snel weer. Vertel hem dan ook maar meteen, dat bo zijn echte excuses al heeft aangeboden! _O_


    Alex zegt dattie dat heel erg goed vind, excuses zijn goed. Maar de vergeving is ook nodig om verder te gaan 8D.


    SLOAN.

    Ik ga nog eventjes leren (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    H0USE schreef:
    (...)

    Alex zegt dattie dat heel erg goed vind, excuses zijn goed. Maar de vergeving is ook nodig om verder te gaan 8D.

    Ik heb hem wel kunnen vergeven, maar misschien laat ik hem nog een nachtje op de bank uit wraakgevoelens, kan dat denk je?


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Ik heb hem wel kunnen vergeven, maar misschien laat ik hem nog een nachtje op de bank uit wraakgevoelens, kan dat denk je?


    Alex zegt dat dat kan omdat je dan kan laten zien dat je hem vergeeft, maar dat je het zeker niet bent vergeten. Alex zegt trouwens ook dat Bojan de volgende keer familliefoto's mee moet nemen 8D


    SLOAN.

    H0USE schreef:
    (...)

    Alex zegt dat dat kan omdat je dan kan laten zien dat je hem vergeeft, maar dat je het zeker niet bent vergeten. Alex zegt trouwens ook dat Bojan de volgende keer familliefoto's mee moet nemen 8D

    HUH, naja beetje verwarrend, maar ik zal het doorgeven dan kan die vannacht als die niet kan slapen op de bank lekker rommelen naar oude foto's (:


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    HUH, naja beetje verwarrend, maar ik zal het doorgeven dan kan die vannacht als die niet kan slapen op de bank lekker rommelen naar oude foto's (:


    Ja, Alex wilt in zijn verleden graven ofzo. :Y)


    SLOAN.

    H0USE schreef:
    (...)

    Ja, Alex wilt in zijn verleden graven ofzo. :Y)

    Ohja, misschien dat daar zijn nogal.. vreemdgaanachtige gedoe weg komt. Misschien wel goed voor hem (:


    Everything is worse without music.

    24, lekker last minute.

    En nu ga ik slapen C: Trusten <3


    Hope goes lost but never dies.

    Is iedereen al slapen? Naja, voor degene die nog wakker zijn, slaap lekker waggies.


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    Is iedereen al slapen? Naja, voor degene die nog wakker zijn, slaap lekker waggies.


    Nee ik zou leren, maar ik wil niet


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Goedemorgen, nu ben ik wel de enigste volgens mij?


    Everything is worse without music.

    Nu ga 'k echt naar school.

    Fml good morning.


    Hope goes lost but never dies.