• Bwuuh, help.
    Ik heb serieus écht geen zin meer in school. Ik heb volgende week examens en daarna vakantie. Ik ben doodzenuwachtig voor de examens. Bang dat ik ga zakken voor twee vakken. De reden dat ik nu nog naar school moet is alleen om te leren. En dat is echt niet uit te houden tot volgende week want we moeten zowat elke dag achter de computer om te leren en dat tot 10 over 4. Dat is echt dood saai.

    Ik heb gewoon zoiets van, ik ga alleen nog heen voor de examens en dan dikke doei. Maarja, deze week moet ik ook nog gewoon heen om te leren maar heb totaal geen zin en wil gewoon allemaal smoesjes vezinnen om niet te gaan. Kunnen jullie mij moedt inspreken ofzo? Of motivatie geven? Anders lukt het me echt niet, haha.


    Sometimes it's best not to care.

    Lieve schat je kan het ;D,
    Ik kon et ook ;D
    & et word vast leuk op school ;D met vriendinnen ;D of je gaat ondertussen gwn stiekem schrijven of lezen ofzo ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Lieve schat je kan het ;D,
    Ik kon et ook ;D
    & et word vast leuk op school ;D met vriendinnen ;D of je gaat ondertussen gwn stiekem schrijven of lezen ofzo ;P

    Lol, heb geen vriendinnen in de klas. Want het zijn allemaal jongens. Daar kan ik wel goed mee omgaan maar het is gewoon dood saai op school. Ik ziet het niet meer zitten x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik weet hoe het zuigt ... Maar zelfs mij is het gelukt om op het laatste moment te leren en te slagen, terwijl ik meer dan 75% van het jaar gespijbeld had. If I can do it, so can you!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Paradox schreef:
    (...)
    Lol, heb geen vriendinnen in de klas. Want het zijn allemaal jongens. Daar kan ik wel goed mee omgaan maar het is gewoon dood saai op school. Ik ziet het niet meer zitten x)


    Dan met je vrienden wat jij wilt XD
    Gwn lol proberen te trappen doe ik ook ;D op mijn school is et ongeregeld [echt waar] en dood saai en zelfs ik overleef et ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sadistic schreef:
    Ik weet hoe het zuigt ... Maar zelfs mij is het gelukt om op het laatste moment te leren en te slagen, terwijl ik meer dan 75% van het jaar gespijbeld had. If I can do it, so can you!


    Hahah, ik heb de helft van de tijd ook gespijbeld. Ben bijna nooit op school en de leraren zeggen dat ik te veel gemist heb =.= Ik hoop gewoon dat ik een beetje goed gok en mijn best kan doen bij het examen want ik wil echt niet nog een jaar over doen. Als dat wel moet, geloof me dan kom ik helemaal niet meer op school xd


    Sometimes it's best not to care.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dan met je vrienden wat jij wilt XD
    Gwn lol proberen te trappen doe ik ook ;D op mijn school is et ongeregeld [echt waar] en dood saai en zelfs ik overleef et ;D

    Maar wanneer ik lol wil trappen op school worden de leraren weer pissed off en krijg ik weer gezeik xd Kutleraren!


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)

    Hahah, ik heb de helft van de tijd ook gespijbeld. Ben bijna nooit op school en de leraren zeggen dat ik te veel gemist heb =.= Ik hoop gewoon dat ik een beetje goed gok en mijn best kan doen bij het examen want ik wil echt niet nog een jaar over doen. Als dat wel moet, geloof me dan kom ik helemaal niet meer op school xd


    Ik werd zelfs bijna van school afgezet, maar omdat ik gewoon veel problemen had waar dat spijbelen uit voortvloeide kreeg ik een kans. Ik spijbelde nog steeds wel, maar een week of wat voor de examens ben ik wat vaker gegaan en heb ik thuis meer zitten leren. Alsnog niet perfect voorbereid, maar ik heb alles gehaald waar ik voor ingeschreven stond. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik werd zelfs bijna van school afgezet, maar omdat ik gewoon veel problemen had waar dat spijbelen uit voortvloeide kreeg ik een kans. Ik spijbelde nog steeds wel, maar een week of wat voor de examens ben ik wat vaker gegaan en heb ik thuis meer zitten leren. Alsnog niet perfect voorbereid, maar ik heb alles gehaald waar ik voor ingeschreven stond. ;D

    Ik heb gewoon ook zin om deze laatste week voor het examen niet te gaan. Maarja, dan ben ik bang dat ik echt ga zakken. Ik MOET wel maar heb gewoon geen motivatie, blegh. En ik vind het knap gedaan van je ;D Hahah.


    Sometimes it's best not to care.

    Tja, just kick yourself in the ass. At some point you'll have to. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je bent gewoon echt heel zenuwachtig voor je examen(s). Dat is heel normaal en je moet weten dat andere leerlingen daar ook last van hebben. Je zult zien als je niet heen gaat of smoesjes bedenkt om niet heen te gaan, dat je het dan weer niet goed geleerd hebt. Daarom is het toch goed om heen te gaan. Ik zal voor je duimen, k weet zeker dat je het kan!
    Xxx

    Heej,
    Nog eventjes een weekje doorzetten, als je op school gewoon goed je best doet op het leren, hoef je dat na schooltijd niet meer te doen, als je nu zorgt dat je dit samen met een paar vrienden/vriendinnen doet. Kun je met z'n alle naar schooltijd lol gaan trappen.
    Gewoon nog 1 weekje, dan je examens en dan lekker vakantie..
    Het zou zonde zijn als je de vakantie ingaat met het idee dat je nog een jaar moet....


    Of anders gezegt:
    Beter nu 1a2 weken verkloten met leren, dan straks nog 1 jaar met school.. en dan zal je alsnog deze weken krijgen, alleen dan een jaar later.

    hihi, ik vind het zo grappig, al die zenuwachtige examenleerlingen bij ons op school(krul)

    als je alleen maar denkt: bluh, bluh, examens.. ik ga toch nooit slagen..
    probeer is gewoon het tegenovergestelde te denken: yes! examens! Ik ga echt vet slagen!

    over een paar weken is het weer voorbij (flower) succes!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik had vorige week maar 3 examens, en dat waren de hoofdvakken, heb nu nog een week les en dan ook vakantie (;

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 7:42 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Snap ik dat je geen zin hebt..
    Ik heb nou ook echt geen zin in school, over 6 weken heb ik eindexamens en nu gaan we alleen nog maar eindexamens oefenen, lekker nuttig..

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 7:46 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.