• De stelling van vandaag luidt:
    De mens is het machtigste wezen dat bestaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Ik zou God kunnen noemen als übermachtig, maar wil nu de natuur noemen. Als je de natuur als wezen neemt: kijk naar aardbevingen, tsunami's... de mens kan daar niets tegen en is dus nietig.


    I am an idiot, I move.

    Ja, maar veel mensen maken er misbruik van..


    Stop wishing, Start doing..

    Anarchist schreef:
    Oneens. Ik zou God kunnen noemen als übermachtig, maar wil nu de natuur noemen. Als je de natuur als wezen neemt: kijk naar aardbevingen, tsunami's... de mens kan daar niets tegen en is dus nietig.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    oneens
    natuur is sterker
    de mens kan niet op tegen natuurrampen en alles
    en ook niet in een zwembad met een haai (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oneens. We houden onszelf alleen maar voor dat we zo machtig zijn, maar we zijn waarschijnlijk eerder het afhankelijkste wezen op aarde.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    We accept the love we think we deserve.

    Eens.
    De mens kan alles aan, alle dieren en op den duur ook de natuur, hoewel dat niet eens een wezen is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Anarchist schreef:
    Oneens. Ik zou God kunnen noemen als übermachtig, maar wil nu de natuur noemen. Als je de natuur als wezen neemt: kijk naar aardbevingen, tsunami's... de mens kan daar niets tegen en is dus nietig.


    dude, i can move my toes

    eens, we zijn de machtigste dieren op aarde, maar ik kan niet zeggen dat het terecht is dat we zoveel macht opeisen. Daardoor vernietigen we meer dan dat gezond is.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    oneens als wij geen wapens hadden zouden we het niet kunnen winnen van een leeuw/tijger/haai enz...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."