• De stelling van vandaag luidt:
    De mens is het machtigste wezen dat bestaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, de mens maakt alles juist kapot


    "Ignite, my love. Ignite."

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oneens, moeder natuur en God staan altijd boven ons. Even als vele dieren die sterker zijn, maar we alleen met vage trucjes weghouden.
    Ergens zijn we het dus wel, maar zo artificial en gemaakt dat ik het niet vind tellen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Anarchist schreef:
    Oneens. Ik zou God kunnen noemen als übermachtig, maar wil nu de natuur noemen. Als je de natuur als wezen neemt: kijk naar aardbevingen, tsunami's... de mens kan daar niets tegen en is dus nietig.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens.
    Moeder natuur en de goden kunnen ons in een klap weg vagen,en hij kunnen hen niks aan doen.We zijn juist het zwakst.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 13:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amortentia schreef:
    Oneens. We houden onszelf alleen maar voor dat we zo machtig zijn, maar we zijn waarschijnlijk eerder het afhankelijkste wezen op aarde.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    Oh yeah ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens, er zijn zoveel dingen waar wij als mensen geen invloed op hebben...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Serophina schreef:
    Ja, maar veel mensen maken er misbruik van..

    Plus dat de mens op een zekere manier ook het domste wezen is, vind ik.
    Of een van de domste:P


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Suusijsje schreef:
    Eens. Ja, de natuur is sterker. Maar de natuur is geen wezen. Wij zijn wel wezens en dat maakt ons het sterkst.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Amortentia schreef:
    Oneens. We houden onszelf alleen maar voor dat we zo machtig zijn, maar we zijn waarschijnlijk eerder het afhankelijkste wezen op aarde.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oneens.
    De natuur.


    Food.

    Amortentia schreef:
    Oneens. We houden onszelf alleen maar voor dat we zo machtig zijn, maar we zijn waarschijnlijk eerder het afhankelijkste wezen op aarde.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oneens,
    De natuur is 10x sterker dan wij mensen ;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)