• Hey Q-ers!

    Ik mag voor school de kerst musical maken, maar ik wilde graag wat hulp voor namen en liedjes die er bij passen.

    Katelynn is de middelste van vijf kinderen van de rijke familie ...... en verreweg de opstandigste. Ze haat alle regels die aan het rijk zijn vastplakken en wenst minimaal eens per dag dat ze ergens anders woonde. Ze heeft twee broers en twee zussen. Haar oudere broer en zus zijn het huis al uit. Samen met haar jongere broertje, zusje en haar ouders gaat ze op vakantie naar een klein gehucht .......... In de folders stonden prachtige plaatjes, maar als de familie er aan komt belanden ze in een hel. Nadat ze de poort doorgelopen zijn kunnen ze niet meer terug. Ze zijn beland in een spookstad. Al gauw word het duidelijk dat ze alleen uit deze horror stad kunnen ontsnappen als ze toestemming hebben van het hoofd van de stad. Helaas is hij degene waar de familie voor bedoeld is. Hij is een vampier en eens in de zoveel tijd worden er mensen het gehucht ingeleid om hem en zijn vreselijke vrienden van eten te voorzien.
    De familie gaat dapper het huis binnen, maar komen er met moeite uit. Dit dankzij Katelynn. De vampier word namelijk gelijk al smoorverliefd op haar. Katelynn gooit al haar charmes in de strijd om samen met haar familie uit de handen van de walgelijke vampier te ontsnappen, maar dan komt ze er achter dat hij helemaal niet zo walgelijk is.

    Ik heb dus nog namen nodig.
    Namen:
    -achternaam familie Katelynn
    -namen familieleden Katelynn (de twee broers, twee zussen en ouders)
    -naam hoofdvampier (graag een dure naam ofzo)
    -namen bijrollen (mag van alles zijn er komen ook zombies enzo in voor dus leef je uit)
    -naam gehucht

    Heel erg bedankt alvast. (flower)

    Let op: Dit word geen story ofzo en komt ook niet op Quizlet

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 20:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    wel cool dat je dat mag doen! en leuk bedacht ook.
    maar verder, zou ik echt geen idee hebben. sorry!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    wel cool dat je dat mag doen! en leuk bedacht ook.
    maar verder, zou ik echt geen idee hebben. sorry!


    Thanks. Iedereen was op school ook al gelijk vet enthousiast :)
    Wel jammer dat jij me niet kan helpen, want ik ben echt slecht met namen enzo :(


    Happy Birthday my Potter!

    Waaah vet! Ik heb samen met een klasgenoot van me het script voor de slotmusical gemaakt + dat zijn we nu aan het regisseren :) Heb er echt heel veel plezier aan! Het resultaat is super, dat verzeker ik je!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waaah vet! Ik heb samen met een klasgenoot van me het script voor de slotmusical gemaakt + dat zijn we nu aan het regisseren :) Heb er echt heel veel plezier aan! Het resultaat is super, dat verzeker ik je!


    Leuk, maar weet je geen namen en liedjes?


    Happy Birthday my Potter!

    Namen:
    -achternaam familie Katelynn; McBeth, D'Aubremé
    -namen familieleden Katelynn; Elisabeth, Jonathan, Leonardo, Katherina. ouders; Jonathan 'Senior' en Sarabeth
    -naam hoofdvampier; sorry geen idee
    -namen bijrollen; goh, wat voor namen?
    -naam gehucht; Flint (bestaand dorp in Amerika)

    Liedjes
    Sorry weet ik niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Namen:
    -achternaam familie Katelynn; McBeth, D'Aubremé
    -namen familieleden Katelynn; Elisabeth, Jonathan, Leonardo, Katherina. ouders; Jonathan 'Senior' en Sarabeth
    -naam hoofdvampier; sorry geen idee
    -namen bijrollen; goh, wat voor namen?
    -naam gehucht; Flint (bestaand dorp in Amerika)

    Liedjes
    Sorry weet ik niet.


    Jeeeeeej dat is al iets. Bijnamen mogen gewoon maffe voornamen zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Liedjes heb ik al zelf gevonden :Y)


    Happy Birthday my Potter!