• Ik ben al heel mijn leven gepest. Vroeger deed dat zeer, maar nu kan het me allemaal niets meer schelen, ik heb vrienden en ik ben gelukkig, dat is alles wat je nodig hebt, toch? Aleen...ik mocht tot voor kort mijn kleren niet zelf kiezen (wat best erg is, ik ben nota bene 14!) maar nu wel. Ik draag waar ik me goed in voel. En dat is zwart. Mijn haar was eerst een pluizige boel maar ik heb een manier gevonden waardoor het er veel beter uitzag en er hangt nu ook een lok over mijn oog. Ik deed al een hele tijd make-up op, maar nu doe ik ook smokey eyes. Ik vind het mooi en voel me er goed bij. De meesten bekijken me nu raar, want ik was altijd het brave seutje met de twee staartjes en het rokje. Nu ben ik 'de emo' met de zwart gelakte nagels en de kanten handschoenen. Dat ze mij zo noemen, daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Maar het feit dat ik nu geen minuut deftig met mijn vriendinnen kan kletsen zonder dat er kinderen van alle jaren me komen vragen hoe dat komt dat ik me zo kleed, of ik mezelf (of anderen) snijdt,... en nog een hele hoop ambetante vragen. Ik vind dit echt niet leuk meer, ik kleed me zoals ik dat wil, en het is nog volgens alle schoolregels, de leerkrachten hebben er niets op tegen. Heeft er iemand iets dat ik kan zeggen zodat die rotkinderen voor altijd oprotten? of nog anderen die iets dergelijks hebben meegemaakt?

    Gewoon blijven wie je bent en je er niets van aantrekken!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Met negeren gaat het het snelst over, maar dat is helaas niet zo makkelijk als het klinkt.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Het zijn de gevolgen van de stijl. Je ontkomt niet aan de vooroordelen, de blikken en de vragen. Als je je er fijn bij voelt, dan kun je dat ook van je af laten glijden en dat is dan ook precies wat je moet doen -/heeft ervaring-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Amused schreef:
    Gewoon blijven wie je bent en je er niets van aantrekken!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Amused schreef:
    Gewoon blijven wie je bent en je er niets van aantrekken!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Courtesan schreef:
    Het zijn de gevolgen van de stijl. Je ontkomt niet aan de vooroordelen, de blikken en de vragen. Als je je er fijn bij voelt, dan kun je dat ook van je af laten glijden en dat is dan ook precies wat je moet doen -/heeft ervaring-


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik begrijp wel dat het niet leuk is, maar je eigen stijl hebben is zoveel beter dan een meeloper van de meerderheid zijn. Er willen meer mensen dan je denkt zich volgens hun eigen stijl kleden, maar ze durven gewoon niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dank jullie en ik blijf sowiso mezelf no matter what ^^

    xBrownie schreef:
    Met negeren gaat het het snelst over, maar dat is helaas niet zo makkelijk als het klinkt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    wel ooit had ik echt een hele stomme bijnaam en toen zei mijn moeder: 'zeg dan dankje dat je me Yasmin noemt' en na een paar dagen zijn ze opgehouden. Dus misschien moet je gewoon zeggen: 'Dank je dat je het mooi vind.' en als ze dan zeggen: 'Ik zei dat je er stom uitziet.' gewoon nog een keer zeggen: 'dank je dat je het mooi vind.' Misschien houden ze dan ook op!

    succes Xxxx(Y):P(K);)


    Spieken? Ik? Nee joh! Maar zag die jongen er altijd al zo knap uit?(A)

    Na een tijdje is iedereen er aan gewend dat je je zo kleed (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Welkom in de pestclub.

    Ik doe geen kloot meer voor school. Ik probeer me te laten buizen (= een jaar blijven zitten) voor zo weg te zijn van de rest van men klas.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Courtesan schreef:
    Het zijn de gevolgen van de stijl. Je ontkomt niet aan de vooroordelen, de blikken en de vragen. Als je je er fijn bij voelt, dan kun je dat ook van je af laten glijden en dat is dan ook precies wat je moet doen -/heeft ervaring-


    Exactly. -ook ervaring-
    Ik ben trouwens expres blijven zitten zodat ik in een andere klas kwam, en dat helpt wel, maar in de pauzes en tussendoor zie je die anderen natuurlijk wel gewoon nog. En daarbij, ik raad het je niet aan om expres te blijven zitten want je moet dus wel weer een jaar langer leren. Wat mij niet uitmaakte op dat moment, maar goed. Als ik nu weer zou kunnen kiezen, dan zou ik het niet gedaan hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Na een tijdje weten ze het wel en gaan ze iemand anders irriteren. Gewoon negeren dus.
    Ik heb een soort van ervaring.


    #WWED - What Would Emma Do?