• ik ben bezig met een hp story en ik ben met het meet ..... gedeelte bezig maar ik doe nu een meisje dat in zwadderich zit maar ik kan niet uit het plaatje kiezen willen jullie mij helpen

    moet het deze worden

    http://i132.photobucket.com/albums/q27/veckataty/avatar_popmundo.jpg

    of deze

    http://i903.photobucket.com/albums/ac237/ladylin/1.jpg


    Save a broom, ride a Slytherin.

    Ik vind de eerste stoerder.


    Food.

    hmm, de eerste ja.


    Believe in yourself, change the world.

    Het lijken mij beiden geen voorkomende personen op Zweinstein (maarja, het zijn jouw fictieve personages natuurlijk ^.^). Ik ga dan toch voor de tweede.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Graphics schreef:
    hmm, de eerste ja.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Cloudburst schreef:
    Het lijken mij beiden geen voorkomende personen op Zweinstein (maarja, het zijn jouw fictieve personages natuurlijk ^.^). Ik ga dan toch voor de tweede.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, de tweede, die past beter bij Zweinstein

    Laat je iets weten als de story online komt?

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 17:20 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Cloudburst schreef:
    Het lijken mij beiden geen voorkomende personen op Zweinstein (maarja, het zijn jouw fictieve personages natuurlijk ^.^). Ik ga dan toch voor de tweede.

    de 1ste


    Firm believer of all that is magic

    love the eerste!

    Crowd schreef:
    Ik vind de eerste stoerder.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Cloudburst schreef:
    Het lijken mij beiden geen voorkomende personen op Zweinstein (maarja, het zijn jouw fictieve personages natuurlijk ^.^). Ik ga dan toch voor de tweede.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ik neig naar de eerste omdat de kwaliteit beter is, maar het is een verhaal en de tweede past véel beter bij de Zweinsteinleerlingetjes (leuk woord voor galgje xD) dus kies ik voor de 2e :3


    .

    Cloudburst schreef:
    Het lijken mij beiden geen voorkomende personen op Zweinstein (maarja, het zijn jouw fictieve personages natuurlijk ^.^). Ik ga dan toch voor de tweede.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mockingjay schreef:
    Ik neig naar de eerste omdat de kwaliteit beter is, maar het is een verhaal en de tweede past véel beter bij de Zweinsteinleerlingetjes (leuk woord voor galgje xD) dus kies ik voor de 2e :3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    De eerste... Ook al passen ze beide niet echt bij het twilight verhaal....

    ;D


    "Promise not to forget."