• [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 18:09 ]


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Zoek gezamelijke interesses, iets waarover hij wel wil praten. Of stel hem vragen waarop hij een ander antwoord moet geven dan een simpel 'ja' of 'nee'. En als hij echt heel stil is, moet je hem daar misschien eens op aan spreken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    iloveminke schreef:
    Uhm, nederlands? :x
    Dat ze nu nog es zeggen dat spelling niet belangrijk is in een topic. Ze wilt gewoon weten wat zo moet doen om haar vriend weer wat activer te krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iloveminke schreef:
    Uhm, nederlands? :x


    -

    Omiegosh ;D die letters haha ;D.

    Maar ehm,.. jah.. Waarom is hij zo stil dan?
    Weet je dat ook ?;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Omiegosh ;D die letters haha ;D.

    Maar ehm,.. jah.. Waarom is hij zo stil dan?
    Weet je dat ook ?;P


    nee ik eb em der al nr gvreaagt
    y zegt da y gwn ni wee waarover y moe prate dus jahh...


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Ik snap het niet helemaal..
    Maar praat anders met hem, misschien zit iets hem dwars?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Passerby schreef:
    (...)Dat ze nu nog es zeggen dat spelling niet belangrijk is in een topic. Ze wilt gewoon weten wat zo moet doen om haar vriend weer wat activer te krijgen.

    Der is een verschil tussen spelling en de letters niet schrijven.

    Praat er over met hem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Passerby schreef:
    (...)Dat ze nu nog es zeggen dat spelling niet belangrijk is in een topic. Ze wilt gewoon weten wat zo moet doen om haar vriend weer wat activer te krijgen.

    oh oke, dankje (:
    Tja, schud 'm wakker? Water over zijn hoofd gooien? geen idee :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik snap 'm niet? ;x

    -OH. oke ik vat 'm.
    Eh, spreek af?
    Bios, stadje ofzo?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:15 ]

    Praat over dingen die je hebt gedaan die dag? Of dingen die je nog wilt doen?
    idk...

    Mensen die zeggen dat ze het niet kunnen lezen zijn best wel aanstellers, ik weet ook wel dat haar spelling of grammatica niet perfect is, en haar woordenschat ook niet, maar het valt nog te ontcijferen hoor.

    Maar oké, zoek gezamenlijke interesses, vraag hem of er iets is?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Heel veel vragen stellen, dan moet hij wel steeds antwoorden en praten :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    2D schreef:
    Mensen die zeggen dat ze het niet kunnen lezen zijn best wel aanstellers, ik weet ook wel dat haar spelling of grammatica niet perfect is, en haar woordenschat ook niet, maar het valt nog te ontcijferen hoor.

    Maar oké, zoek gezamenlijke interesses, vraag hem of er iets is?

    nee, serieus, ik dacht eerst dat ze bedoelde dat hij bewusteloos was ofzo :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Praat over iets waarin hij zich echt intereseert ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijne is ook geen grote prater, maar als ik hem op zijn gemak stel komt 'ie wel wat losser. En luisteren vind 'ie ook fijn, dus heb ik het meestal wel naar m'n zin. Ik lul de oren van z'n kop en hij lult vanzelf wel een keer mee of smeekt me om op te houden. The choice is his. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.