• het normaal dat mensen zeuren over inzet? Dat ik soms afwezig ben en daardoor niet goed kan meewerken in de klas? Ik soms moet liegen om iets bij andere gedaan te krijgen? Mensen me een nepper noemen als ik al jaren lage broeken, caps en kettingen draag? Ze vinden dat ik loop als de president van school bij rapport ophalen als ik mijn ouders bij heb? Ik 'geen vrienden' heb maar wel mooi een clubje heb? Ik niks waar word gevonden terwijl eentje die zo arrogant is als wat mij moet afdanken?

    Ik vind van niet! Als ze mij zo zouden vragen welke straf ik die persoon geef die me dat aandoet?
    "Levenlange verbanning van dat soort mensen in België!"

    Ja ik ben pissed off. Wat zeg ik, ik kan die persoon nu wel gaan neersteken!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik snap het eerlijk gezegd niet :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik snap het eerlijk gezegd niet :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)


    Cyberpesten heet DAT!

    Op facebook me een beetje beginnen uit te maken omdat ik iets kwijt ben op de computer!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ibanez schreef:
    (...)

    Cyberpesten heet DAT!

    Op facebook me een beetje beginnen uit te maken omdat ik iets kwijt ben op de computer!


    Nu snap ik het nog minder.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nu snap ik het nog minder.


    Same here.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I don't understand.


    -

    Ibanez schreef:
    (...)

    Cyberpesten heet DAT!

    Op facebook me een beetje beginnen uit te maken omdat ik iets kwijt ben op de computer!


    Ik dacht dat ik het snap maar nu niet meer o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whoa waar zijn de hersenen hier -PISSIG NIET DOOR JULLIE-


    Dat er een is die me probeert kapot te maken met haar aanstellerig gedrag. Het begint omdat ik iets kwijt ben op mijn computer en zij gaat verder hangen erover en gaat mijn leven proberen kapot te maken! Zegt ze dat ik morgen maar op school moet komen als ik durf. Natuurlijk durf ik dat. Dat kind is gek. Ze denkt dat ze vrienden heeft. Echt dat denkt die 'miss i wanna be god of school'. Kennen jullie Totally Spies? Wel laat haar stellen als die Mandy en ik als een Alex of Sam. Ik doe amper iets maar toch moet die kunnen muggenziften op een paar dingen uit mijn leven. De hele klas wilt me buiten om dat ik soms ja afwezig ben en ja ik soms een beetje last heb van inzetloosheid. Maar komaan iedereen heeft da. Ze hebben me allemaal gekrent. Ik zin hier op wraak. als jullie het NOG niet snappen stuur dan een PB want het is echt een heel lang verhaal!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me