• dat ik nog in groep 8 zit. Door mijn klasgenoten, meestal, eigenlijk alleen maar de jongens :'D, ze lopen de hele tijd scheten te laten bij ons en dan rennen ze lachend weg. Of voetballen met een bal in de klas als onze mentor even weg is. Of ze spelen tikkertje -.- Like wahaha de meesten zijn 16 of 17 :'D

    En hoe zijn de jongens bij jullie in de klas? :'P


    You can run but not hide

    LOOOOOOOOOL.
    Ooh.. Ze vallen eigenlijk niet erg op ofzo, alleen ééntje maar dat is een (...) klootzak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet zo kinderachtig als je jouwe. Maar als ze zich gaan vervelen gaan ze met eten gooien. Dan denk je van; uh..?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ook ontzettend kinderachtig. Maar wat wil je met 17/18 jaar oude jongens? Hahaha.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik erger me echt dood aan een groep jongens uit me klas. Elke les, elke dag, elke week hebben ze het over een online spel dat dan samen aan het spelen zijn! Het is zo mega irritant! & dan echt stoer dan als ze iemand gekillt hebben met dat ene wapen vanaf die afstand ofzo -.-
    GET A LIFE!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij ons gaat het vrij goed, eigenlijk. Natuurlijk, ze hebben wel af en toe rarre momenten, maar heel onze klas heeft dat x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sommige jongens zijn echt idioten. Andere zijn oké als klasgenoten, maar ik zou er nooit echt mee bevriend kunnen worden. Bijna al mijn mannelijke vrienden zijn midden/eind 20, dus ja. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Kak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chasm schreef:
    Sommige jongens zijn echt idioten. Andere zijn oké als klasgenoten, maar ik zou er nooit echt mee bevriend kunnen worden. Bijna al mijn mannelijke vrienden zijn midden/eind 20, dus ja. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen jongens in mijn klas --'


    Just a simple "I love you" (: