• Ik heb er vanmiddag een gekregen. Eerst had ik nergens last van en vond het wel geinig voelen. Nu doet het linker deel van mijn kaak pijn en de kiezen links boven en onder door die stomme elastiekjes ook.
    Ik heb nu de hele tijd zo'n gevoel van: 'ja, zo is het genoeg. Haal het er nu maar allemaal weer uit.'
    Maarja, ik zit er nog zeker twee jaar aan vast en heb binnenkort een operatie... *zucht*

    Wie heeft er nog meer een beugel(gehad)?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:00 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Die van mij is er vandaag uitgehaald :'D

    -steekt hand op :c-

    Ik heb gister elastiekjes gekregen, maandag krijg ik me ene beugel en donderdag me andere beugel.

    ik kan nu gwn niet kauwen door die pijn man o.o


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb er een, gaat er volgende week uit..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aantal jaar terug, maar denk aan het eindresultaat. Dan hou je het wel vol (krul)


    -

    Heb drie jaar een beugel met elastiekjes gehad.
    Heb nu voor 9 maand een nachtbeugel maar daar kan ik wel mee leven x]

    Ik heb nu 2 jaar ene beugel en moet nog 3 jaar (hoogwaarschijnlijk)


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijne is er al bijna een jaar uit, en ik ben blij met het resultaat (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fornicate schreef:
    -steekt hand op :c-


    Heb jij een beugel?
    OT; Ik heb ook één :(


    Olive

    Ik heb bijna 3 jaar een beugel gehad, van 2007 - 2009, aan het begin was het pijnlijk en vond ik het lelijk en vervelend. Maar na een tijdje wend het en kon ik ermee leven, ik begon het zelfs mooi te vinden. Iedere maand andere kleurjes zoeken :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er sinds donderdag 1. De vrijdag daarna deed het zo insane pijn en me lippen kwamen op 1 of andere manier dr ook niet goed omheen ofzo. Maar nu heb ik "nergens" meer last van en ik kan ook weer normaal met me mond dicht lachen zonder dat iemand het kan zien dat ik een beugel heb.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb er een :C


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb van de brugklas tot de derde een beugel gehad. Het leven zonder beugel is echt... Geweldig :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die van mij is er al 3 jaar uit.
    Het is het waard, echt waar.
    Alleen de eerste dag(en) na controle is het even vervelend.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb nu ook al meer dan één jaar een blokjes/plaatjes beugel.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,