• Beste meiden/jongens van Quizlet,

    Ik wil even mijn excuses aan jullie aanbieden, omdat ik soms te nuchter en sarcastisch reageerde op sommige topics. Ik noemde jullie vaak pubers, omdat dit vaak dat soort problemen veroorzaakt. Ik vond het vroeger ook nooit leuk puber genoemd te worden, en ik zal het voortaan ook niet meer doen. Ik snap dat jullie het niet leuk vonden, en dat zie ik terug in de enquête, dit heeft me ogen doen opengaan, bedankt daarvoor.
    Ik snap nu ook, dat lang niet alle problemen door de pubertijd komen, veel van jullie hebben echte problemen, en ik zette dat af op de pubertijd, en dat was erg heel erg stom van me.
    Ik probeer jullie alleen maar zo goed mogelijk te helpen, ik heb never nooit slechte bedoelingen, ik heb zelfs nog nooit een mens iets slechts aangedaan. Vandaar mijn excuses, ik wou jullie niet kwetsen, alleen maar helpen..
    Ik sta altijd open voor kritiek en vragen.
    En dan nu weer lekker gaan quizletten, en geniet van je leven!!
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Excuses aanvaard.
    :Y)

    (Y)


    Life is hard and then we die

    Ahw, wat lief van je! Excuses meer dan aanvaard!:9~


    everything, in time

    Excuses aanvaard.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke aanvaard :)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    lol, wil ik weten wat voor commentaar jij over je heen hebt gehad bij die enquête? xD

    Wow, deze zag ik niet aankomen.
    Goed van je dat je dat doet :Y)
    Ikzelf vind excusessen (wtf is daar het meervoud van?) aanbieden altijd moeilijk, stom genoeg. Heb hier dus wel respect voor en begrijp het ook. _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ahww weetje hoe schattig dit is ;D

    Maar idd wat Ramirez zei; Excuses aanvaard (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    het is al goed rick, we kunnen niet lang boos op je wezen :3


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is lief Rickjuh :)


    What is youre favo scary movie?

    aanvaard :Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Haha, ik merkte niet eens dat je zo deed :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    (dance)

    goedzo:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik snap nu ook, dat lang niet alle problemen door de pubertijd komen, veel van jullie hebben echte problemen, en ik zette dat af op de pubertijd, en dat was erg heel erg stom van me.


    Weet je, mijn familie zegt dat ook altijd. Ik heb echt problemen, maar ze begrijpen die niet en denken dat het binnen een paar jaar wel over is, maar daar twijfel ik aan.


    Ik heb zelfs nog nooit een mens iets slechts aangedaan.


    Als ik eerlijk mag zijn, denk ik dat enkel de persoon zelf dat kan weten en niet jij. Je kan een persoon kwetsen zonder je er bewust van te zijn.

    Voor de rest vind ik heel sympathiek dat je je excuses aanbiedt! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Haha, goed dat je dit doet Rick (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.