• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:43 ]

    Gelukkig is dat bij mij nog nooit gebeurt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb mijn hondje in moeten laten slapen omdat 'ie heel erg ziek was. Ik mis hem nog steeds elke dag :(

    Sterkte!

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:50 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eh... ik ging janken toen Pumba&Jors&Jerry dood gingen en zelfs om Angel.. die al 7 jaar onze hond niet meer is en laatst overleden is..

    maar ben je dr al meer naar dierenarts geweest?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mijn ene hondje is ook al oud , 12 jaar ongeveer ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als er een kipje sterft ben ik sad!
    Maar als ons Veertje of Pluimpje sterft - mag ik niet aan denken - zal er een stuk in mij mee sterven!
    Net als ons Musti. Hij was niet van ons maar toen wij hier 7 jaar geleden kwamen wonen bleef Musti hier en ik ben nu zo gewend aan zijn gezaag en zijn schattigheid dat er ook dan een stukje zal mee sterven in mij. Musti is een kat voor de dummies onder ons.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn cavia was ook heel erg ziek(al een tijdje geleden) en toen die doodging was ik heel verdrietig, maar ook wel blij, want ik wist dat mijn cavia heel veel pijn had.
    Het is heel zielig en vervelend, maar soms is het beter voor het diertje als hij of zij ziek is. Heel veel sterkte en ik hoop dat je konijntje beter wordt!

    Nou in mijn geval kan ik me vrijwel niet voorstellen dat iemand verdrietig is als een huisdier overlijdt. Ik heb zelf nooit echt huisdieren gehad - op vissen na toen ik 7 was - en heb daardoor nooit een band met een dier opgebouwd. Maar kan me wel voorstellen dat het in jouw geval erg vervelend is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jha ik had ooit een kitten van 3 maand en die was gestorven in zijn slaap ik was helemaal kapot

    Sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik mag dan qua dit soort dingen net een klein kind zijn, maar dat boeit me niet.
    Hoe gingen het er bij jullie aan toe toen je huisdier dood ging? .

    Je bent nooit te oud om verdriet te hebben als je huisdier overlijd, want als je je huisdier al langer hebt raak je eraan gehecht en dan is t eigenlijk een soort famlilielid geworden. (vind ik dan). Of mss zie je jouw konijn wel als een soort beste vriend.
    Ik heb al meerdere huisdieren verloren maar t ergste was mn hond, die is nu al 2 jaar dood maar ik mis dr nog steeds een beetje.
    je gedraagt je ecbht niet als een klein kind.

    Ik wens je veel sterkte toe

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:59 ]


    It's heavy but you are not the only one

    Toen mijn hond overleed was het een groot drama, omdat ze vergiftigd was en het sterven zelf gewoon drie dagen duurde. Ga niet uitschrijven hoe het is gegaan want dan zit ik hier ook te janken als een klein kind.. maar zoiets is altijd pijnlijk, ik had mijn hond 15 jaar, ben er mee opgegroeid. Maar het maakt niet uit of je een huisdier 4, 10, of 15 jaar hebt, het beestje is van jou, je raakt eraan gehecht en als het dier sterft is het pijnlijk...

    Ehm toen ik mijn hondje kreeg waren mijn ouders nog samen, mijn hondje was echt mijn beste vriendje, en toen mijn ouders gingen scheiden, was het enigste mijn vriendje mee te nemen.. Hij werd drie en paar dagen later, kreeg hij stuiptrekkingen, en in die avond was hij gestorven was nog maar drie jaar. Nu zit ik zelf ook met tranen in mijn ogen.. Ik mis hem nog steeds heel erg.

    Heel veel sterkte met je konijntje, ik hoop echt dat die beter word (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Wij hadden ooit eens een konijntje, en een kat had hem te pakken gekregen toen we eventjes niet opletten.. We vonden hem met een omgedraaide nek in een van onze struiken..


    Opgeven is geen optie.

    Mijn hond heb ik al sinds dat ik 1 heb hi is een paar maanden ouder dan mij, hij trilt nu telkens met zijn bootje en kan daar dan niet meer mee ophouden derest doet hij nog wel gewoon, maar ik ben echt bang dat ik hem ga verliezen. Maar naar het onderwerp konijnen. Mijn vriendin had er een genaamd Flappie en die moest gecastreerd worden, hij overlee eraan. Ik weet nog dat toen ik het hoorde ik met mijn krantenwijk bezig was en midden op straat begon te huilen. sterkte meid.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb elke keer gehuild. Dat is ondertussen al 4x.
    Veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb zowel mijn hond en kat in moeten laten slapen in het verleden ... Het hondje had baarmoederhalskanker en door haar leeftijd nog maar minder dan 10% kans om een operatie te overleven. De kat was zo oud (24) en werd zo mager en kreeg moeite met bewegen dat het gewoon zielig werd om hem te laten leven. En mijn dwerghamstertje overleed toen hij 5 jaar werd, wat ook behoorlijk oud is.

    Het is pijnlijk ... Maar ik heb er wel nog leuke/liefdevolle herinneringen aan toen ze nog leefden. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.