• De stelling van vandaag luidt:
    Eten moet duurder worden, zodat we het minder snel zullen weggooien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    Life is hard and then we die

    ja tuurlijk, dan kan de overheid ook meteen voedselbanken uit de grond gaan stampen.

    Een brood kost nu al het tiendubbele van vroeger.
    Binnenkort kunnen alleen nog de miljonairs een brood kopen en komen we allemaal om van de honger en is 2012 het einde van de mensheid door het duurder worden van al het eten zodat de gewone mens het niet meer kan kopen en wij allemaal sterven door het stijgen van de prijzen... En ja daar kan de natuur niets aan doen... Of we moeten onze bananen gaan zoeken in het o zo tropische België...

    Of gewoon; oneens!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het leven is al duur genoeg!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja hoor, ik kan nu al nauwelijks m'n boodschappen betalen ...
    Oneens dus.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 0:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oneens, eten is nu al bijna onbetaalbaar. Dat ze fastfood duurder maken vind ik prima, maar van de gewone boodschappen moeten ze afblijven.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Oneens,
    er leven nu al mensen die het gewoon niet meer kunnen betalen!
    Maak dan de fastfood duurder.


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens. Dat heeft gewoon geen zin. De meeste mensen met weinig geld zijn al zuinig en de mensen met wat meer geld zullen gewoon weer het goedkoopste nemen. Het helpt gewoon.
    Als ze nou fastfood duurder maken, dan zouden er een stuk meer mensen zijn die gezond gingen eten.


    To live would be an awfully big adventure

    Lijkt me niet zo'n goed idee,
    ik denk niet dat we na een economische crisis nog zitten te wachten op inflatie.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Lycaon schreef:
    Oneens, eten is nu al bijna onbetaalbaar. Dat ze fastfood duurder maken vind ik prima, maar van de gewone boodschappen moeten ze afblijven.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Oneens, er zijn ook gezinnen die minder krijgen als loon wat moeten die dan wel niet eten als er al niet genoeg eten is?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oneens
    Ze mogen fastood wel duurder maken, misschien dat dan minder mensen het kopen, maar van het gewonen voedsel moeten ze afblijven. Ik vind ook dat biologisch en vegatarisch voedsel goedkoper moet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja joh, als alles toch al duurder wordt, waarom dan niet ook al het eten? Dan kan dalijk niemand dat zelfs nog betalen ;)


    ars moriendi

    Deze bestond volgens mij al en nee, je kan de 1e levensbehoefte niet duurder maken. Belachelijk.


    Today will be Girl's Day party with you~