• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyha- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 22:07 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ramsey schreef:
    Goedemiddag bdw. Hoewel hij is niet goed-,-

    Wat is er Anne? :o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Wat is er Anne? :o


    Ik had jullie een one-shot beloofd vandaag en nu heb ik een enorme berg economie huiswerk. En ik moet eten, klaarmaken en dan staat Ashley hier met haar lover om naar de muziekavond te gaan. -,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    Goedemiddag bdw. Hoewel hij is niet goed-,-

    What's goin on!


    Everything is worse without music.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Ik had jullie een one-shot beloofd vandaag en nu heb ik een enorme berg economie huiswerk. En ik moet eten, klaarmaken en dan staat Ashley hier met haar lover om naar de muziekavond te gaan. -,-

    Ik snap hoe je je voelt, ik kan ook lekker de rest van de avond economie gaan leren..


    Everything is worse without music.

    Ik heb geen Economie, lang leve mijn pretpakket


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb ook geen eco:Y)
    En ik heb vanavond dubbele training, eerst gewoon trainen. Daarna keeperstrainen en een gedeelte met dames 1 mee doen. *zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Linyola schreef:
    (...)
    Ik snap hoe je je voelt, ik kan ook lekker de rest van de avond economie gaan leren..


    Dus ik kan die one-shot nu niet schrijven, en dat vind ik stom. En morgen heb ik geen tijd. Want dan moet ik opruimen. Vrijdag heb ik sollicitatie en vier ik me verjaardag. Dus wordt het pas zaterdag-,-'
    Kut vak, dat economie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook training, en ik ben bang voor de trainer, HAHA, hij is zooo eng, en vorige week heb ik per ongeluk een bal in zijn gezicht geslagen HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, ik heb volgend jaar ook geen eco, ik kies het niet. (krul)
    Het is echt hoe hard ik ook leer, haal ik maar een simpel 5je, maarjaa. [=

    Ik ben vrolijk vandaag, waarscheinlijk door de zon, of door energy. Of omdat Malissa jarig is. ;p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Spanjaard schreef:
    Ik heb ook training, en ik ben bang voor de trainer, HAHA, hij is zooo eng, en vorige week heb ik per ongeluk een bal in zijn gezicht geslagen HAHA


    Je doet Volleybal toch?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Men, ik wil dat mijn jongens winnen straks(cat)


    The soul needs autumn.

    Ik ben blij, aangezien ik bijna altijd blij ben (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Veeyah schreef:
    (...)

    Je doet Volleybal toch?

    Jep (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Veeyah schreef:
    Haha, ik heb volgend jaar ook geen eco, ik kies het niet. (krul)
    Het is echt hoe hard ik ook leer, haal ik maar een simpel 5je, maarjaa. [=

    Ik ben vrolijk vandaag, waarscheinlijk door de zon, of door energy. Of omdat Malissa jarig is. ;p



    Ik ben er goed in. Maar ik had op VWO moeten zitten, eigenlijk. Dus voor mij is alles makkelijk. Maar ik ga nu proberen om met een 8 voor GS, Eco en Eng te slagen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)


    Ik ben er goed in. Maar ik had op VWO moeten zitten, eigenlijk. Dus voor mij is alles makkelijk. Maar ik ga nu proberen om met een 8 voor GS, Eco en Eng te slagen.

    Ik heb ook geschiedenis _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John