• Vorige keer ging Jacker zeuren over haar haar. Now it's my turn. :Y)

    Sjee, ik word zó gek van mijn haar. Oke, ik sta in de ochtend op en het eerste wat ik zie is: Haren omhoog en helemaal kroesig. Hoe ga ik dit ooit goed maken? Ik loop naar de badkamer en probeer het te kammen, maar dan komt mijn zus binnen en zegt dat dat niet goed is voor krullend haar. Oké, dan doe ik er wel water op. Ik doe er water op, en ga er even met mijn handen doorheen wat dus moeilijk gaat. Redelijk goed..
    Maar .. daarna .. gaat het helemaal krullen, nog veel erger dan eerst. Dus, ik besluit maar om het in een knotje te doen, op de halve dag. Daarna haal ik het knotje eruit en is mijn haar helemaal uit één getrokken. WHÁT THE FÚCK LUKT DAN WEL?! - sorry voor het taalgebruik, maar ik word gewoon gestoord hiervan.

    Nou, soms zit het wel goed, maar dan doe ik een klep in m'n haar, maar dat vind ik niet fijn zitten.. ):

    Kan iemand me helpen?
    En kom a.u.b niet aan met: Speciale Créme, mousse ofzo, want dat helpt niet.
    Ik zal straks wel een foto plaatsen :Y)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 22:42 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Haar stijlen?, sorry ik weet niks anders.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Misschien in een bepaald model laten knippen,
    of anders misschien een beetje bijstijlen met de stijltang?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Somers schreef:
    Haar stijlen?, sorry ik weet niks anders.


    Als ik het stijl, is het na een paar uur al weer weg, dus dat heeft dan weer geen nut.


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Als ik het stijl, is het na een paar uur al weer weg, dus dat heeft dan weer geen nut.


    Dan doe je iets niet goed, want mijn haar is van zichzelf ook krullend, maar het blijft echt goed stijl bij mij.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Als ik het stijl, is het na een paar uur al weer weg, dus dat heeft dan weer geen nut.

    van tevoren er mousse indoen, en na elke pluk die je gestijld hebt haarlak spuiten :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hoshizora schreef:
    (...)

    Dan doe je iets niet goed, want mijn haar is van zichzelf ook krullend, maar het blijft echt goed stijl bij mij.


    Nee, ik doe het juist heel goed. Ik stijl het goed, soms doe ik het zelf, soms mijn zus en soms mijn vriendin. (steeds met andere tangen) En dan, doe ik het in een paardenstaart, en soms laat ik het gewoon los hangen, en dan ga ik slapen. Volgende ochtend: PAAAAF!


    We accept the love we think we deserve.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 22:42 ]


    We accept the love we think we deserve.

    SinCity schreef:
    (...)
    van tevoren er mousse indoen, en na elke pluk die je gestijld hebt haarlak spuiten :Y)


    Of er is wat mis met mijn haar gewoon. Want dat doe ik ook zovaak.


    We accept the love we think we deserve.

    SinCity schreef:
    (...)
    van tevoren er mousse indoen, en na elke pluk die je gestijld hebt haarlak spuiten :Y)


    Dat deed ik ook, maar toen kwam er toch haarlak op de rest van m'n haar en als je er dan met je stijl tang overheen gaat hoor je TSSSSSSSSSSSS..... Haha!


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Sawtooth schreef:



    Ik wou dat ik dat haar had! xd


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Of er is wat mis met mijn haar gewoon. Want dat doe ik ook zovaak.

    je kunt ook vragen aan de kapper of die het wil uitdunnen, of je vraagt gew advies aan de kapper GX


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb het uitgedund met een scheermesje, maar serieus, doe het niet zelf.
    Vraag aan de kakpper om het uit te dunnen.


    Food.

    SinCity schreef:
    (...)
    je kunt ook vragen aan de kapper of die het wil uitdunnen, of je vraagt gew advies aan de kapper GX


    Dat had ik al gedaan. Mijn haar is gewoon echt .. irritant. Het kan wel leuk en mooi zijn ofzo, ik ben er ook wel trots op. Maar soms .. wil ik m'n haar eraf knippen. Dat heb ik 3 jaar geleden gedaan en toen had ik er zo erge spijt van. Lang haar is nog altijd leuker, maar .. PFF.


    We accept the love we think we deserve.

    Crowd schreef:
    Ik heb het uitgedund met een scheermesje, maar serieus, doe het niet zelf.
    Vraag aan de kakpper om het uit te dunnen.


    Scheermesje? Hoe deed je dat in vredesnaam? ;o (Ik ga het niet doen.)


    We accept the love we think we deserve.

    Zwaar herkenbaar. Ik ga een steil perma nemen binnekort x)


    #WWED - What Would Emma Do?