• & dat over Huis Anubis..
    [ik heb zusjes en broertje die dat kijken ok !! XD]

    & die kerel [Thomas] zit sterre en rafael uit elkaar te halen. [nja ok sterre vind pim leuk ofzo.]

    en die kerel werkt me zo op de zenuwen XD
    Ook omdat hij gedaante gaat verwisselen en dan word hij rafaël en en dan dan gaat hij et uitmaken met sterre.

    Serieus ik ga die kerel haten XD

    Wie gaat er met me mee ergeren ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gesture schreef:
    Oh, ik zag alleen dat eindstukje dat Rafaël het uitmaakte :'D. Maar dat is hij dus? Haha, nou ja, ik dacht dat hij dat gewoon deed omdat hij Sterre verdacht dat ze Pim leuk vond. Achjah, ik vind die hele relatie tussen Sterre en Rafaël toch al vaag, ze kenden elkaar amper maar vonden elkaar helemaal geweldig? Zoveel conversaties hadden ze niet eens gevoerd.


    Thomas maakte et uit ;D hij was een gedaantewisselding ;D POEF toen was hij raf neppe raf dus ;D

    Maar de echte raf geloofde Sterre dat zij zei van dat ze Pim niet leuk vind maar Raf wel ;D

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha das grappig.. je moet iemand spelen die jou speelt whahah xd

    Rheens Planet is gwn cuwl weetje


    Prinses oehm ofzo is eng.. :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Thomas maakte et uit ;D hij was een gedaantewisselding ;D POEF toen was hij raf neppe raf dus ;D

    Maar de echte raf geloofde Sterre dat zij zei van dat ze Pim niet leuk vind maar Raf wel ;D


    Ah, oké dan. Naja, ik vind die personages allemaal om eerlijk te zijn een beetje irritant. Vooral Anastasia, die had ik denk ik allang een mep verkocht. Ik vind het zo stom dat iedereen al haar orders altijd opvolgde, vooral Sterre in het eerste deel van de serie, dat ergerde me echt :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jerusalem schreef:
    Ik vond de vroegere Anubis veel leuker!


    Trust me. I'm the doctor

    SoulEater schreef:
    (...)

    Prinses oehm ofzo is eng.. :X


    Jah echt hea :O

    Gesture schreef:
    (...)

    Ah, oké dan. Naja, ik vind die personages allemaal om eerlijk te zijn een beetje irritant. Vooral Anastasia, die had ik denk ik allang een mep verkocht. Ik vind het zo stom dat iedereen al haar orders altijd opvolgde, vooral Sterre in het eerste deel van de serie, dat ergerde me echt :Y)


    Ik vergelijk al die gasten met de vorrige en toen kwam ik op dit uit

    Sterre >> Nienke
    Rafael >> Fabian
    Pim >> Jeroen
    Marcel >> Appie
    Annastacia >> Amber


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik keek het oude. toen het nieuwe werd keek ik ook maar toen mocht het een week niet en ben ik afgekickt. nu haat ik het en ben ik gek op twilight


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jerusalem schreef:
    Ik vond de vroegere Anubis véle leuker!


    ben zelfs vorig jaar naar de theater show geweest..:$:$

    ik was verliefd op Lucien van Geffen O.o

    en @ SoulEater ik heb eens gebelt met die jongen die die stem doet O.o

    de dochter van een buurvrouw van een oom en tante van mij die doet de stem van Cindy haha. twas echt heel grappig die jongen zei zo iets met die stem echt heel leuk:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Haha ik vind dat programma zo vreselijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik vergelijk al die gasten met de vorrige en toen kwam ik op dit uit

    Sterre >> Nienke
    Rafael >> Fabian
    Pim >> Jeroen
    Marcel >> Appie
    Annastacia >> Amber


    Nu je het zegt eigenlijk wel ja :'D. Alhoewel ik Pim en Jeroen dat weer niet zo vind lijken, Jeroen was meer geldbelust enzo :'D.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:37 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    (...)

    Nu je het zegt eigenlijk wel ja :'D. Alhoewel ik Pim en Jeroen dat weer niet zo vind lijken, Jeroen was meer geldbelust enzo :'D.



    Jah maar Jeroen is de enige van dat ding die overal tussen snuffelt, en alles wilt weten. :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sinds ze die nieuwe cast hebben, ben ik niet eens begonnen met kijken.
    Ik vind het gewoon afgezaagt en nep op 1 of andere manier ;3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jerusalem schreef:
    Ik vond de vroegere Anubis véle leuker!

    Ik vroeg laatst aan Iris ( Amber) waarom ales is veranders, ze zei voor de veranderingen. Wel Hier heb je je verandering ik kijk geen Nickelodeon meer en sids de KCA's heb ik em verwijderd x'D Het huis anubis en de club van de ouwde wilg blijft de beste !!!!!

    Oude huis Anubis is ook veel leuker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jerusalem schreef:
    Ik vond de vroegere Anubis véle leuker!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik doe mee. al kijk ik het niet


    Firm believer of all that is magic