• Vorige keer ging Jacker zeuren over haar haar. Now it's my turn. :Y)

    Sjee, ik word zó gek van mijn haar. Oke, ik sta in de ochtend op en het eerste wat ik zie is: Haren omhoog en helemaal kroesig. Hoe ga ik dit ooit goed maken? Ik loop naar de badkamer en probeer het te kammen, maar dan komt mijn zus binnen en zegt dat dat niet goed is voor krullend haar. Oké, dan doe ik er wel water op. Ik doe er water op, en ga er even met mijn handen doorheen wat dus moeilijk gaat. Redelijk goed..
    Maar .. daarna .. gaat het helemaal krullen, nog veel erger dan eerst. Dus, ik besluit maar om het in een knotje te doen, op de halve dag. Daarna haal ik het knotje eruit en is mijn haar helemaal uit één getrokken. WHÁT THE FÚCK LUKT DAN WEL?! - sorry voor het taalgebruik, maar ik word gewoon gestoord hiervan.

    Nou, soms zit het wel goed, maar dan doe ik een klep in m'n haar, maar dat vind ik niet fijn zitten.. ):

    Kan iemand me helpen?
    En kom a.u.b niet aan met: Speciale Créme, mousse ofzo, want dat helpt niet.
    Ik zal straks wel een foto plaatsen :Y)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 22:42 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Junns schreef:
    Zwaar herkenbaar. Ik ga een steil perma nemen binnekort x)


    Here comes my buddy. _O_

    Nee, maar .. permanent ofzo, verpest je haar nog meer zegt de kapper. En .. pff, ik kom er gewoon niet uit.


    We accept the love we think we deserve.

    Zeur D:
    Je hebt prachtig haar!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    In laagjes laten knippen en iets laten uitdunnen en een speciale kam kopen voor krullend haar.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Here comes my buddy. _O_

    Nee, maar .. permanent ofzo, verpest je haar nog meer zegt de kapper. En .. pff, ik kom er gewoon niet uit.


    En het heeft niet altijd effect, want ik spreek uit ervaring. :'D
    Maar anders, ja, stijlen, voor de rest zit er niets op, denk ik. Uitdunnen helpt ook altijd een beetje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb Garnier anti-kroes en pluizig haar mousse, die zie in een groene tube, die je zo kan 'pompen'. Helpt heel goed, moet je maar even rondkijken in de Etos of DA : ).


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik herken het,.. mijn haar stond altijd overeind en het pluist verschrikkelijk,. en als k men haar uit de staart haalde had k n halve pluk haar in men hand,..
    mr nu is het in lagen geknipt, 1 kant opegschore en heel erg uitgedunt en nu krult t nog veeel erger,..en als k t stijl blijft t mr heel even zo zitten,.

    mr ja dat was mijn gezeik:Y)

    Ik zou naar de kapper gaan voor advies or something ;]


    Only those who listen can hear

    Ga naar de kapper x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik heb ook zo'n haar, maar nog erger, ik kan doen wat ik wil, dan nog blijft het pluizen, ik doe tegenwoordig een hoge staart en een hele hoop speldjes in, zodat er op de zijkant niets omhoogkomt en in die hoge staart komen krullen meestal wel goed uit ^^
    in ieder geval, wat je ook doet, succes ermee, maar je bent zeker niet alleen ^^