• Ik moet mijn vader een mail sturen over geld voor rijbewijs. En echt, dat wil ik gewoon niet. Ik heb een hekel aan mijn vader dus ik wil ook geen contact meer met hem, maar dit geld heb ik gewoon nodig en hij kan het makkelijk missen. Maar elke vezel in mijn lijf werkt me gewoon tegen en ik krijg geen woorden in die mail.. En mijn moeder heeft me net verteld wat ik in die mail zou kunnen zetten maar ik ben het gelijk weer vergeten. Ik kan wel janken zeg ;$

    Mweh, zorg ervoor dat ik het gewoon stuur D:


    -

    Anders laat je iemand anders het schrijven/typen en verzenden?
    Misschien dat dat helpt? Zo doe ik het alvast als ik iets wil vragen,maar niet durf en dan denk ik van' Ik heb het toch niet getypt en dus onrechtstreeks gevraagt.' Succes!

    Flawless schreef:
    Anders laat je iemand anders het schrijven/typen en verzenden?
    Misschien dat dat helpt? Zo doe ik het alvast als ik iets wil vragen,maar niet durf en dan denk ik van' Ik heb het toch niet getypt en dus onrechtstreeks gevraagt.' Succes!

    Ik moet hem nu versturen van mijn moeder en ze zit bij me dus ik kan niet iemand anders vragen helaas.


    -

    Laat je moeder het mailtje anders typen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vraag of je moeder je helpt met typen? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Komop Jacqueline, je kan het best. Ik geloof in je. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou wel willen maar die is op het moment constant aan het bellen >< En ik word echt gewoon helemaal gek :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik moet hem nu versturen van mijn moeder en ze zit bij me dus ik kan niet iemand anders vragen helaas.


    Anders wacht je tot je mama stopt met bellen (las ik in een andere reactie van jou) en dan vraag je of zij dat wilt doen,omdat je het niet durft/wilt/geen(weinig)contact met hem wil hebben/...

    Genius schreef:
    Ik zou wel willen maar die is op het moment constant aan het bellen >< En ik word echt gewoon helemaal gek :'D


    Begin anders gewoon stap voor stap?
    Papa,

    Hoe gaat het met jou?
    Met mij alles heel goed, maar ik heb geld nodig,...

    Oké, dit komt misschien spottend over, maar ik zou het echt zo aanpakken. Gewoon eraan beginnen, en na een tijd heb je wel een deftige mail geconstrueerd hoor.
    Ik geloof in je. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Begin anders gewoon stap voor stap?
    Papa,

    Hoe gaat het met jou?
    Met mij alles heel goed, maar ik heb geld nodig,...

    Oké, dit komt misschien spottend over, maar ik zou het echt zo aanpakken. Gewoon eraan beginnen, en na een tijd heb je wel een deftige mail geconstrueerd hoor.
    Ik geloof in je. _O_

    Ik zeg sws geen papa en ik ga al helemaal niet vragen hoe het met hem gaat :'D Ik heb nu al wel een beetje wat, maar ik moet even bedenken op wat voor manier ik hem om geld ga vragen. Mweh ik haat dit (krul)

    Maar bedankt voor je vertrouwen haha.


    -

    Ik heb hem verstuurd :|:|:|:|


    -

    Genius schreef:
    Ik heb hem verstuurd :|:|:|:|


    Is het gelukt? ;O


    "Don't look back, you're not going that way."

    goedzo jac :'D
    je kan het welllll! _O_
    het is voor het goede doel:
    Jij.
    haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.