• Dat je buiten loopt en je dan door een straat loopt die vol zit met etenszaakjes, dat je spontaan honger krijgt of helemaal gek wordt als je al een beetje trek hebt? :'D
    Dat heb ik nu dus trouwens, ik zit op twee hoog met het raam open en er komt nu dus een onwijs lekkere bbq lucht ofzoiets naar binnen hier in vlagen. Nu heb ik trek! D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb dat veel en veel te vaak XD


    Life is hard and then we die

    Nee nog nooit, alleen idioten hebben dat (cat) *kuchkuch*


    -

    Genius schreef:
    Nee nog nooit, alleen idioten hebben dat (cat) *kuchkuch*


    Awww, is kleine Jac boos omdat ik d'r ging pesten? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol eigenlijk niet, want ik vind het niet leuk om te eten als andere mensen kijken. -raar iknow- (krul)

    Haha, heel herkenbaar!
    Ik lig nu in bed en heb zo'n honger, ik hoorde daarnet beneden een chipszak ritselen. Dat geluid ken ik uit duizenden!(cat)


    everything, in time

    Dominance schreef:
    Lol eigenlijk niet, want ik vind het niet leuk om te eten als andere mensen kijken. -raar iknow- (krul)


    Nee, maar gewoon die geurtjes man. Als je trek hebt en je loopt langs een pizzeria of een goede kebab zaak o.i.d, dat is gewoon gemeen en oneerlijk voor je maag! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ze hebben me op school een psychologisch experiment laten zien waar een sollicitant iets moest tekenen bij een sollicitatiegesprek of iets dergelijks. Maar op de weg naar dat bedrijf kwam de sollicitant allerlei dingen tegen die de tekening zou moeten beïnvloeden (de werkgever wist hiervan). Nu ging die persoon aan het tekenen en ook de werkgever. Conclusie: de tekeningen waren identiek.

    So yeah, het is best eng hoe je op die manier beïnvloed wordt en daarom ook heel normaal :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Insomniac schreef:
    (...)

    Awww, is kleine Jac boos omdat ik d'r ging pesten? :'D

    Ik ben nóóit boos :9~


    -

    Jaaa als ik vanaf het station fiets, fiets ik door de stad langs allemaal eetdingen en dan krijg ik honger, ook al had ik het daarvoor niet :')


    As travars

    Dominance schreef:
    Lol eigenlijk niet, want ik vind het niet leuk om te eten als andere mensen kijken. -raar iknow- (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Dat heb ik altijd als ik langs de bakker Bart loop ! Gemeenheid? Ik ben nu oppassen en ik ben net samen met mijn BRD tijdens het opassen naar de friettent gegaan.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Nee, maar gewoon die geurtjes man. Als je trek hebt en je loopt langs een pizzeria of een goede kebab zaak o.i.d, dat is gewoon gemeen en oneerlijk voor je maag! :'D


    Dan ga ik meteen na hoeveel calorieën daar wel niet inzitten. :Y)

    Dominance schreef:
    (...)

    Dan ga ik meteen na hoeveel calorieën daar wel niet inzitten. :Y)
    Echt? Als ik dat altijd zou doen zou ik mezelf echt kwellen.. Respect hoor.


    Life is hard and then we die

    Oh damn, dankzij dit topic heb ik nog meer honger. Maar mijn bed is net lekker warm.. Wat een dilemma!


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Oh damn, dankzij dit topic heb ik nog meer honger. Maar mijn bed is net lekker warm.. Wat een dilemma!



    Ik zit hier in een lucht van knoflook en bbq vlees van een café op de hoek die nog bezig zijn ... Seriously, het is dat ik m'n principes heb, anders had ik nu zwaar de ijskast geplunderd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.