• Jep zo heeft mijn vriend het net uitgemaakt. Ik voel me zo ongelofelijk rot , we waren bijna anderhalf jaar samen ;(
    Maar er zijn in de laatste maanden verschillende dingen gebeurd oa verliefd op een ander meisje..
    Het ligt in ieder geval nie aan mij, ik hield zo ongelofelijk veel van hem ;(

    hij stuurt me dan nog dat er een grote kans is dat hij iets krijgt met een ander meisje, nl dat meisje waar hij al bijna een half jaar op verliefd is. Ik weet niet zo goed of ik nu nog wel vrienden wil blijven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 12:38 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het uitmaken?Dat vind ik nog gaan
    Per sms?Hij is jou tranen niet waard sweetie :')
    Anyway:sterkte

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 12:27 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 12:28 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zo laf zeg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Canibal schreef:
    Het uitmaken?Dat vind ik nog gaan
    Per sms?Hij is jou tranen niet waard sweetie :')
    Anyway:sterkte


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Spanjaard schreef:
    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had ook 1,5 jaar.
    En ik heb het gewoon in zijn gezicht uitgemaakt.
    Dat vind ik zo laf als iemand het uitmaakt via sms.
    Toppunt van zwakheid.
    Sterkte meid! <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    verdomme , het verdriet is al voorbij , ik begin echt boos te worden ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Spanjaard schreef:
    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PER SMS ? Dat valt niet goed te praten.


    None but ourselves can free our minds.

    Spanjaard schreef:
    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niet vervelend bedoeld en ik wil hier geen reacties mee uitlokken maar waarom vind iedereen het zo laf om het via sms uit te maken? Dat hij het niet durfde in je gezicht uit te maken? Misschien zijn er wel andere redenen voor. Natuurlijk is het face to face beter, maar het is zijn keuze, en dan gelijk zeggen dat hij laf is vind ik laf van jullie. Jullie zijn heus ook niet perfect in de liefde en dan zou zo veel laf zijn.

    Anyway: Sterkte, en je hebt nu alle tijd om er rustig over na te denken of je vrienden wilt blijven maar ik snap dat het nu echt even niet makkelijk is.


    your eyes are like stars in the night.

    Spanjaard schreef:
    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)

    Spanjaard schreef:
    Per sms, dat is zo kansloos, kom op, jullie waren 1,5 jaar samen, en dan per sms..
    Sterkte ermee (flower)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Per sms? Dat is gewoon zielig.
    Sterkte(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Canibal schreef:
    Het uitmaken?Dat vind ik nog gaan
    Per sms?Hij is jou tranen niet waard sweetie :')
    Anyway:sterkte