• Jep zo heeft mijn vriend het net uitgemaakt. Ik voel me zo ongelofelijk rot , we waren bijna anderhalf jaar samen ;(
    Maar er zijn in de laatste maanden verschillende dingen gebeurd oa verliefd op een ander meisje..
    Het ligt in ieder geval nie aan mij, ik hield zo ongelofelijk veel van hem ;(

    hij stuurt me dan nog dat er een grote kans is dat hij iets krijgt met een ander meisje, nl dat meisje waar hij al bijna een half jaar op verliefd is. Ik weet niet zo goed of ik nu nog wel vrienden wil blijven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 12:38 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou no way in hell vrienden willen blijven met een jongen die het eerst uitmaakt en vervolgens nog eens doodleuk aangeeft dat hij al een half jaar op iemand anders is.
    Dan kan diegene wat mij betreft ook dood donderen.

    Sterkte, kun je wel gebruiken :/ (flower).

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Best wel kansloos.
    Sterkte meid!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoss schreef:
    Ik zou no way in hell vrienden willen blijven met een jongen die het eerst uitmaakt en vervolgens nog eens doodleuk aangeeft dat hij al een half jaar op iemand anders is.
    Dan kan diegene wat mij betreft ook dood donderen.

    Sterkte, kun je wel gebruiken :/ (flower).
    maar ik wist het wel al een paar maanden , maar ik dacht dat hij voor mij gekozen had en dat het eindelijk na een moeilijke periode beter ging ;(

    pff..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet hoe je, je voelt..
    Agree met Sam, heel veel sterkte, wees sterk, wees hem de baas! Hij is je echt niet waard als hij je zo aan het lijntje houdt.


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Niet vervelend bedoeld en ik wil hier geen reacties mee uitlokken maar waarom vind iedereen het zo laf om het via sms uit te maken? Dat hij het niet durfde in je gezicht uit te maken? Misschien zijn er wel andere redenen voor. Natuurlijk is het face to face beter, maar het is zijn keuze, en dan gelijk zeggen dat hij laf is vind ik laf van jullie. Jullie zijn heus ook niet perfect in de liefde en dan zou zo veel laf zijn.

    Anyway: Sterkte, en je hebt nu alle tijd om er rustig over na te denken of je vrienden wilt blijven maar ik snap dat het nu echt even niet makkelijk is.

    Vind ik ook. Misschien geeft hij te veel om je om het recht in je gezicht uit te maken. Hij heeft tenminste nog een reden gegeven,dat doen ze ook lang niet allemaal.

    Veel sterkte,en het komt wel goed hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Vind ik ook. Misschien geeft hij te veel om je om het recht in je gezicht uit te maken. Hij heeft tenminste nog een reden gegeven,dat doen ze ook lang niet allemaal.

    Veel sterkte,en het komt wel goed hoor.
    misschien hebben jullie wel gelijk , ik weet niet wat ik zou gedaan hebben als hij het recht in mijn gezicht zou gezegd hebben.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TheBoss schreef:
    Ik zou no way in hell vrienden willen blijven met een jongen die het eerst uitmaakt en vervolgens nog eens doodleuk aangeeft dat hij al een half jaar op iemand anders is.
    Dan kan diegene wat mij betreft ook dood donderen.

    Sterkte, kun je wel gebruiken :/ (flower).


    Opgeven is geen optie.

    zo stom hij is telaf om het in je gezicht te zeggen. zoo gemeen.
    als jij zo geen zin meer hebt om vrienden te zijn dan zeg je dat. en als je uiteindelijk toch nog vrienden wilt zijn kan je hem altijd nog gewoon als vriend nemen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Canibal schreef:
    Het uitmaken?Dat vind ik nog gaan
    Per sms?Hij is jou tranen niet waard sweetie :')
    Anyway:sterkte


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.