• Aaaa!
    Help x)
    Ik heb vanaf volgende week maandag de hele week praktijk examens en ik ben dood zenuwachtig, niet echt voor de toetsen zelf maar of ik ga slagen of niet. Want we zijn nu al bezig met proefexamens en mijn cijfer voor de belangerijkste vak van mijn opleiding was niet zo heel best ;o Ik hoop echt dat het mij gaat lukken en dat ik mag slagen want als ik krijg te horen dat ik nog een jaar over mag doen, geloof me dan ga ik echt niet op komen dagen x)
    Hebben jullie binnenkort ook examens? En al wat zenuwachtig?


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, vanaf 17 mei mijn eind-examens. Ben nog niet echt zenuwachtig, dat komt wss pas als ik daar echt in de gymzaal zit 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, vanaf 17 mei mijn eind-examens. Ben nog niet echt zenuwachtig, dat komt wss pas als ik daar echt in de gymzaal zit 8D

    Hahaa, succes alvast [:


    Sometimes it's best not to care.

    succes!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vanaf 18 april heb ik praktijk examens en in mei de centrale examens..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mijn broer heeft in pas mei examens .Hij had al toetsen gemaakt en nog best slecht nu moet tie verplicht elke avond tot de examen leren beneden onder toezicht van mijn ouders. (hij gaat nooit leren)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had vandaag een SE Nederlands, was ook doodzenuwachtig. Gelukkig ging het wel goed (:
    Succes!


    I am an idiot, I move.

    Ik had er , een maand geleden, maar 'k ben daar niet zo zenuwachtig voor ^^. Welke examens heb je allemaal?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik had er , een maand geleden, maar 'k ben daar niet zo zenuwachtig voor ^^. Welke examens heb je allemaal?=)

    Volgende week maandag moet ik praktijk doen dat is dus bij mij Handel. Op de computer, vrachtbrieven, pakbonnen en sollicitatie brief + CV maken en dat soort dingenn. Kassa opmaken en berekeningen uitreken in Excel.
    Voor de rest moet ik examen doen voor; Nederlands, Duits, Engels, Economie en dat was het volgens mij [:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb ze ook 17 mei (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb nu schoolexamens, en dan 17 mei eindexamen. Zit nu nog niet te stressen. Zal wel gebeuren als we met alle 5 de en 6de klassen in de aula zijn gepropt xD


    Love sheds light one the darkest of times

    17 mei examens. Maar ik sta voor alles wel een 7 of een acht, en één 6,5, dus op zich denk ik wel dat ik moet kunnen slagen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik heb morgen vakantie 2 weken (;

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 19:51 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yupe ^^
    Hier ook last van examenstress. Al weet ik dat ik het waarschijnlijk wel ga halen, benauwd het me wel hoor :x Met zoveel mensen in een gymzaal zitten.
    Je hoort elk geluidje, elk kuchje enzo. Irritant!

    Oordopjes meenemen dus :D


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik had ze vorig jaar hihi. Maar ik was wel zenuwachtig lol


    As travars

    Ik blijf toch wel zitten, dus ik maak me totáál niet druk om SE's, profielwerkstukken en examens. xd


    It's time to be happy again.