• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    Beat that bitches! Je hebt gelijk :').

    Sorry maar, zo nieuw is ze niet. ;x
    En, oké, misschien moesten we dat maar niet doen, maar het is gebeurt. Zoiets wordt bij alle leden gedaan als ze dubbel posten of als iets de users niet aanstaat. Ja, dan zeggen ze dat. Maar dat is toch niets anders dan je mening ergens op geven? Of wel soms? Het is niet dat we meteen die persoon zelf afsnauwen, als dat wel het geval geweest zou zijn, dan zou haar naam of dergelijke wel in ons bericht staan, dit was voornamelijk naar de fan-actie toe.
    Sorry hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Even serieus, elk TH topic tegenwoordig zitten alleen maar niet fans. o.o
    Sodemieter op joh o.o

    Had ik eens een jaar geleden moeten proberen zó te praten.

    Ik ben het met je eens. Ik heb hem ook aan en dat is niet voor niks.Maar dat van die titel: wij kunnen niet weten dat ze nieuw is(hoewel die hoorfletters inderdaat overdreven zijn) en ze mogen toch zeggen dat ze het geen leuke actie vinden of dat hij dubbel is(als sorrt tip),of mag dat nu ook al niet meer?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    _O_
    Inderdaad


    I clicked my heels and wished for you.

    NickyFOSHO schreef:
    Sorry maar, zo nieuw is ze niet. ;x
    En, oké, misschien moesten we dat maar niet doen, maar het is gebeurt. Zoiets wordt bij alle leden gedaan als ze dubbel posten of als iets de users niet aanstaat. Ja, dan zeggen ze dat. Maar dat is toch niets anders dan je mening ergens op geven? Of wel soms? Het is niet dat we meteen die persoon zelf afsnauwen, als dat wel het geval geweest zou zijn, dan zou haar naam of dergelijke wel in ons bericht staan, dit was voornamelijk naar de fan-actie toe.
    Sorry hoor.

    Het was enkel een voorbeeld wat mij ertoe dreef dit te schrijven. Dat staat er.

    Het gebeurt veel te vaak dat mensen bot reageren op die dingen, en zelf moderatortje gaan spelen.
    En een mening oke, maar hou er rekening mee hoe je zelf had gereageert, een jaar geleden?

    En met 5 forumposts, kan ik niet zeggen dat iemand een evaren forummer is.

    Cherished schreef:
    Even serieus, elk TH topic tegenwoordig zitten alleen maar niet fans. o.o
    Sodemieter op joh o.o

    Had ik eens een jaar geleden moeten proberen zó te praten.


    Ja, oké, daar heb je gelijk in, een jaar geleden moesten ze er niet zo over praten of iedere fan zat op hun kap.
    Ik ben nog wel fan, maar, ik heb er nooit op gestemt, dus dat ga ik nu ook niet doen omdat het een fanactie is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik heb hem ook aan en dat is niet voor niks.Maar dat van die titel: wij kunnen niet weten dat ze nieuw is(hoewel die hoorfletters inderdaat overdreven zijn) en ze mogen toch zeggen dat ze het geen leuke actie vinden of dat hij dubbel is(als sorrt tip),of mag dat nu ook al niet meer?

    Ze had 5 forumposts, dat zie je.

    En dat mag, maar het valt me op dat sommige leden, ik noem geen namen, in ELK TH topic melden dat ze geen fan meer zijn.

    Maar dat boeit niemand en verziekt die topics alleen dus vraag ik of ze daarmee willen ophouden.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, oké, daar heb je gelijk in, een jaar geleden moesten ze er niet zo over praten of iedere fan zat op hun kap.
    Ik ben nog wel fan, maar, ik heb er nooit op gestemt, dus dat ga ik nu ook niet doen omdat het een fanactie is.

    Inderdaad, dat bedoel ik.
    En dat kon je ook beter zo zeggen ipv hoe je het daar posste.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:29 ]

    Cherished schreef:
    (...)
    Het was enkel een voorbeeld wat mij ertoe dreef dit te schrijven. Dat staat er.

    Het gebeurt veel te vaak dat mensen bot reageren op die dingen, en zelf moderatortje gaan spelen.
    En een mening oke, maar hou er rekening mee hoe je zelf had gereageert, een jaar geleden?

    En met 5 forumposts, kan ik niet zeggen dat iemand een evaren forummer is.


    Hmm, oké, ze zal wel nooit niet echt op het forum hebben gezeten, daar geef ik je gelijk in.
    Maar ik blijf bij mijn standpunt, het was niet op haar persoonlijk bedoelt. Ik bedoel: moest ik drie topics over het zelfde aanmaken dan zouden ze mij daar ook op wijzen.
    Je gaat dan niet zo meteen op de forumposts van die persoon letten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad, dat bedoel ik.
    En dat kon je ook beter zo zeggen ipv hoe je het daar posste.


    Ja, sorry, dan heb ik het eerst verkeerd verwoord ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En oowjha, over die pb die je me stuurde; Het is láng geleden dat ik nog in een topic van ToHo heb gereageerd, buiten deze dan. Like ik ben net terug van drie weken vakantie?
    En ik meld NIET in élk topic van ToHo dat ik geen fan meer ben ik reageer óók positief in sommige topics, dankjewel.

    maar er reageren zoveel mensen nutteloos op topics. dan posten ze van die berichtjes waarvan ik zoiets heb van: wat voeg jij nou aan dit topic toe? niets toch? en dit is precies hetzelfde, alleen een tikkie erger. ik vind het ook niet leuk als mensen bands die ik leuk vind de grond instampen, dus wáárom zou ik hetzelfde doen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ze had 5 forumposts, dat zie je.

    En dat mag, maar het valt me op dat sommige leden, ik noem geen namen, in ELK TH topic melden dat ze geen fan meer zijn.

    Maar dat boeit niemand en verziekt die topics alleen dus vraag ik of ze daarmee willen ophouden.

    Ik bedoelde als je zo'n topic zie en je weet niet dat die gene nieuwe is(wat je niet ziet zonder naar haar pagina te gaan) dan zeg je dat.Maar je hebt gelijk de mensen die geen fan zijn zijn meer met hun bezig dan de wle fans.En dat klop toch ergens niet helemaal.
    En dit is niet aanvallend bedoelt ofzo maar als je die dikke letters doet kan het een beetje aanvallend overkomen(hoewel ik wel snap dat je het zo doet).
    Maar almet al ben ik het met je eens, mensen vinden dat iedereen zijn/haar mening moet delen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Conspiracy schreef:
    En oowjha, over die pb die je me stuurde; Het is láng geleden dat ik nog in een topic van ToHo heb gereageerd, buiten deze dan. Like ik ben net terug van drie weken vakantie?
    En ik meld NIET in élk topic van ToHo dat ik geen fan meer ben ik reageer óók positief in sommige topics, dankjewel.

    Helaas ben ik ook net terug en viel het me al langer dan een paar weken op. (:
    Daarom sprak ik ook voornamelijk jou erop aan.