• Speluitleg:

Iedereen mag in zijn reactie 3 woorden zetten en dan wordt het een super grappig verhaal... Het moet ingespeeld zijn op je voorganger dus...

Er mogen meerdere reacties geplaatst worden!

VUL OP MIJ AAN!:
    Er was eens

het woord respect

Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

betekende dus pakte

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

hij met zijn geblondeerde

[ bericht aangepast op 10 april 2011 - 14:47 ]

Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

oerlelijke, prehistorische, prachtige

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

,überlelijke,snot bril

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

een nieuwe woordenboek

Numbers.

en vluchtte naar

een afgelegen park

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

zodat hij alleen

kon zijn, zonder

dat iedereen hem

sadistisch ging pesten

Numbers.

want boontje komt om zijn loontje (sorry da hij zo lang is:$ ik wou het spreekwoord afmaken xD)

denkt hij zuchtend x'D

Numbers.

dat is mijn

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.