• Ik ben van plan om vanaf maandag een dieet te volgen. Zowieso één maand lang. Als ik langer kan dan langer. Ik ben niet echt dik ofzo maar ik vind dat er ook wel wat af mag. Dus vanaf maandag drink ik alleen nog maar water en eet ik alleen nog maar brood en avondeten. Ik hoop dat ik het volhou x) Wens me succes? n_n Hahaha.


    Sometimes it's best not to care.

    Heel veel succes! (flower)

    Ik ga ook vanaf maandag beginnen. Ik moet dringend kilos af man, ookal wilt mijn moeder niet dat ik doe maar ik doe het gewoon. Ik wens je veel succes omdat het echt zwaar is..

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 15:52 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    EmpireAngel schreef:
    Heel veel succes! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou dan begin ik maandag ook! Mijn moeder zegt al de hele tijd dat ik moet afvallen, dus vanaf maandag begin ik (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Naja ik hoef niet echt wat kwijt. Niemand vind me dik ofzo. Maar zelf wil ik er gewoon nog een paar kilotjes af. Als het me een maand lukt vertel ik ook wel hoeveel ik afgevallen ben x)


    Sometimes it's best not to care.

    Je moet gewoon normaal eten. Je mag alles, behalve suiker. Een keer in de week patat of pizza kan gewoon. En dat volhouden. Veel leuker dan 'dieet' en het werkt. (:


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Je moet gewoon normaal eten. Je mag alles, behalve suiker. Een keer in de week patat of pizza kan gewoon. En dat volhouden. Veel leuker dan 'dieet' en het werkt. (:


    Door de weeks doe ik gewoon aan een brooddieet en dan in het weekend weer wat normaal eten, soms iets lekkers. Heb ik al een keer eerder gedaan en toen was ik ook zo'n 5 kilo kwijt ofzo. Maar ik dacht toen van 'ach boeie laaat maar geen zin meer.' Maar ik ga nu net zo lang door tot ik echt tevreden ben [:


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)

    Door de weeks doe ik gewoon aan een brooddieet en dan in het weekend weer wat normaal eten, soms iets lekkers. Heb ik al een keer eerder gedaan en toen was ik ook zo'n 5 kilo kwijt ofzo. Maar ik dacht toen van 'ach boeie laaat maar geen zin meer.' Maar ik ga nu net zo lang door tot ik echt tevreden ben [:

    Doe ik ook ;D Ik eet sowieso doordeweeks alleen brood, eigenlijk. Ik hoef niks anders. En dan 's avonds mijn avondeten. In het weekend neem ik, als ik naar de bioscoop ga, heel soms nacho's of popcorn. Dat is niet zo erg. Ik ga nu ook gewoon door tot ik tevreden ben. Ik ben ook niet dik, maar ik wil er gewoon wat van af ^^


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Doe ik ook ;D Ik eet sowieso doordeweeks alleen brood, eigenlijk. Ik hoef niks anders. En dan 's avonds mijn avondeten. In het weekend neem ik, als ik naar de bioscoop ga, heel soms nacho's of popcorn. Dat is niet zo erg. Ik ga nu ook gewoon door tot ik tevreden ben. Ik ben ook niet dik, maar ik wil er gewoon wat van af ^^

    Jaa zo wil ik het ook doen. En heel veel water drinken is ook goed [: en elke avond voor het slapen gaan situps doen.


    Sometimes it's best not to care.

    Een vriendin van me heeft zo'n shake-dieet gedaan. Verschrikkelijk, maar ze viel er wel heel snel van af.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Een vriendin van me heeft zo'n shake-dieet gedaan. Verschrikkelijk, maar ze viel er wel heel snel van af.

    Shake-dieet? Wat is dat? :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga het ook doen
    Vanaf vandaag Mijn bmi is net te hoog en ik pas geen enkel kledingstuk meer Voor de zomervakantie wil ik er minimaal 10 kilo afhebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Guys, ga gewoon sporten, krachttraining. Het ligt niet aan je gewicht, maar meer aan je vetpercentage, en je hebt tussendoortjes nodig om te overleven want anders is het ook slecht voor je ;x


    SLOAN.

    Succes,

    en wens mij ook succes met het genezen van 2 gebroken werfels.


    Some angels have no wings.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Shake-dieet? Wat is dat? :x

    Ik ken er 2: (mijn moeder probeert al jaren af te vallen)
    1) Shakes zoals Herbalife. Verschillende smaken, zelfs voor bij ander drinken. Die drink je eigenlijk constant. Zitten ook superveel voedingsstoffen in.
    2) Shakes uit de supermarkt. Die moet je drinken voor het eten om de honger tegen te gaan.

    Maar je hebt nog veel meer shakes. Maar geloof me, ik heb anderhalve maand alleen maar vloeibaar kunnen eten. Dat betekend soep, water en andere shakes. (Dat moest uit noodzaak omdat ik een kaakoperatie had ondergaan en mijn tanden stonden op elkaar vastgelijmd zodat mijn kaken konden helen.) Je krijgt niet alle voedingsstoffen binnen die je hoort te hebben. Ik ben flauwgevallen, ik ging slecht naar het toilet en had niets van energie.
    Ik snap niet dat vrouwen dit vrijwillig willen ondergaan. Verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 10:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury