• Vroeger luisterde ik naar Pop-muziek maar toen ik een liedje hoorde van een andere muziekgenre ben ik meteen gestopt met luisteren naar pop.
    Mijn eerste liedje: Escape the fate - situations.


    Heeft iemand anders dat ook gehad? Dat je 'overstapte' naar een andere 'muzieksoort' ?

    Mijn ouders luisterde naar Pink Floyd en Queen en zo. Dus het is er met de paplepel ingegoten. Ik luister nu nog steeds rock en Metal.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 14:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet dat echt niet meer. Maar volgens mij was het bij mij ook iets van ETF :') Of 30STM, dunno.

    Edit: nope, ik weet het weer. Toen ik nog op de basisschool zat was een vriendin van mij helemaal fan van Evanescence, en zo heeft ze mij ook aangestoken met die muziek _O_

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 23:04 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    StJimmy schreef:
    Mijn ouders luisterde naar Pink Floyd en Queen en zo. Dus het is er met de paplepel ingegoten. Ik luister nu nog steeds rock en Metal.

    Ja bij mij ook wel een beetje.
    Mijn vader luisterde naar Rammstein en m'n broer naar Slipknot.

    Vroeger luisterde ik Cascada, tegenwoordig van alles.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ehm, ik maakte toen kennis met de Foo Fighters, 30STM & Breaking Benjamin. Dat luisterde ik toen stiekem omdat niemand anders op me heen het leuk vond. Nu kan het me geen reet schelen & is mijn zus ook helemaal fan.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    mijn ouders zijn niet echt muzikaal, en als het wel is dan is het Turkse volksmuziek wat ik dus echt tien x niets vind. whahaha. nu luister ik naar uhm, zo'n beetje van alles.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Mamie is een grote rockfreak! Pink Floyd (gisteren btw naar die bassist ervan, Roger Waters, gaan kijken)

    Ik luister metal & pop.

    We hebben allemaal een verkeerde definitie van Pop.
    Onder pop staat: Rock, Hardrock (metal is hiervan een aftakking)...

    -Stond bij Muziek extra cursus ;D-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ibanez schreef:
    Mamie is een grote rockfreak! Pink Floyd (gisteren btw naar die bassist ervan, Roger Waters, gaan kijken)

    Ik luister metal & pop.

    We hebben allemaal een verkeerde definitie van Pop.
    Onder pop staat: Rock, Hardrock (metal is hiervan een aftakking)...

    -Stond bij Muziek extra cursus ;D-

    Als ik aan pop denk, denk ik aan JB/Lady gaga etc. dus zit ik nu fout? D:

    Mijn eerste echte nummer toen ik besloot alle pop weg te gooien was 'Stand My Ground' van Within Temptation, maar zelfs daarvoor was ik al fan van hen.
    En verder heeft mijn moeder me opgevoed met Queen, Prince, Coldplay, Rolling Stones... etc. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niet echt, maar Escape the fate - situations was wel één van de eerste liedjes op mijn iPod ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Eh nee en dat ga ik ook niet doen denk ik ik blijf gewoon bij R&B.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade. Ik dacht echt van wow, die zijn leuk! Ze werden mijn favoriete band en nu 5 jaar later, zijn ze het nog steeds.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monsoon - Tokio hotel. 4 jaar geleden. Inmiddels ben ik al ruim 3 jaar uit die fase.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wacht, ik had 'm fout zie ik nu. 8D


    Ja, min of meer. Van hardcore vooral naar rock e.d. Alleen was dat niet door één specifieke band. Ja, de TH fase heb ik ook gehad maar daarvoor begon ik er al in te rollen. ;D
    Vooral door Disturbed en Linkin Park in het begin. (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 1:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.