• Beste users,

    Dit is het officiële topic van de Quibbler Awards!

    Tijdens deze actie zet je iemand in het zonnetje in de Quibbler. Je kan iemand het beste wensen voor de komende maand of je kan iemand bedanken voor wat hij/zij in januari voor je gedaan heeft. Dat komt in de Quibbler zodat je het op een speciale manier kan laten weten.
    Je kan ook mensen nomineren voor een Quibbler award!
    Awards:
    - Story van de Maand: Een heel goed verhaal
    - Quiz van de Maand: Een goede quiz
    - Poll van de Maand: Een goede poll
    - Lijstje van de Maand: Een goed lijstje
    - Nurgel van de Maand: Een user die iets bijzonders voor je heeft gedaan.


    Hoe stuur je een bericht in?

    Vul dit lijstje in:
    Naam:
    Voor wie is het bericht:
    De reden van het bericht:
    Het bericht:

    Het is ook handig als je de username erbij zet. Dan laten wij diegene weten dat jij een lief bericht in de Quibbler hebt gezet.

    Hoe nomineer je iemand voor een award
    Maak deze zin af: Ik nomineer (username) voor (de Award) van de Maand omdat .............


    Bedankt!
    De Quibbler redactie
    HarryPotterLife
    EvilDaughter
    Hermelien_HP
    Luna_Lovegood


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 19:36 ]


    How you doin'

    Wat is Nurgel van de maand??


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wat is Nurgel van de maand??


    Een soort van award voor de user die deze maand bijvoorbeeld iets heel bijzonders heeft gedaan.


    How you doin'

    Naam: Allmilla
    Voor wie is het bericht: Bluester
    De reden van het bericht: omdat ze een goede vriendin van me is
    Het bericht: Ik wil je bedanken om mij te helpen met alles waarvan je je niet bewust van bent, maar toch hebt gedaan...

    Voor wie is het bericht: grootmoe
    De reden van het bericht: omdat ze een goed geheugen heeft ;)
    Het bericht: Ik vind uw verhaal mooi en het verbaast me dat u alles nog zo goed weet. Ikzelf zou al zeker de helft zijn vergeten!

    Voor wie is het bericht: IrishNialler
    De reden van het bericht: gewoon
    Het bericht: Ik wil je nog bedanken voor mij te leren RPG'en en voor de leuke RPG die we nu hebben. Er zijn moeilijke periodes geweest, maar die zijn grotendeels voorbij en ik hoop dat je weet dat je altijd bij mij terecht kunt als je ergens over wilt praten... ;)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 18:41 ]


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Naam: Mehri
    Voor wie is het bericht: Hawke
    De reden van het bericht: Ze is een van mijn Q vriendinnetjes, ookal praten we niet zo vaak meer toch wil ik mijn bericht indienen.
    Het bericht: Ik wens jou heel veel sterkte, gelukkigheid, gezondheid, success, liefde, ontspanning en geluk toe in dit leven, Veerle. Ik vind het vreselijk om jou verdrietig te zien. Alsjeblieft, blijf lachend door het leven, want jij bent mooier dan deze wereld. Ik kan niks meer doen dan jou dit toewensen als een "internet" vriendin. Maar Veerle, als ik een wonderlamp had had ik sowieso mijn laatste wens voor jou genomen. <3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 18:29 ]

    al zit ik zelf bij de reactie , plaats ik ook toch nog ff een nurgel van de maand bericht:

    Mijn naam: Milou
    Voor wie is het bericht: Leah, Laleah
    De reden voor nurgel van de maand: Haar verhaal & genialiteit
    Het bericht erbij: Leah, ik benoem jou tot nurgel van de maand, aangezien jou meest geweldige fantastische verhaal (volgensmij) de 102 abo's heeft bereikt! Dus nog gefeliciteerd daarvoor xD en .... omdat jou genialiteit qua het bedenken van spreuken zo hoog licht dat ik nog steeds moet lachen , en voor de mensen die het niet begrijpen: Leah heeft een nieuwe spreuk ontdekt: Wodka eructo! Dit is een spreuk die je kunt doen als je meerderjarig bent om een straalje wodka uit je toverstaf te laten verschijnen. Op deze manier heb je altijd drinken bij je, en kun je ook nog eens iemand stiekem dronken maken heeeu ! HAHAHAH , nou, dat was het wel zo'n beetje xD


    take risks

    HarryPotterLife schreef:
    al zit ik zelf bij de redactie , plaats ik ook toch nog ff een nurgel van de maand bericht:

    Mijn naam: Milou
    Voor wie is het bericht: Leah, Laleah
    De reden voor nurgel van de maand: Haar verhaal & genialiteit
    Het bericht erbij: Leah, ik benoem jou tot nurgel van de maand, aangezien jou meest geweldige fantastische verhaal (volgensmij) de 102 abo's heeft bereikt! Dus nog gefeliciteerd daarvoor xD en .... omdat jou genialiteit qua het bedenken van spreuken zo hoog licht dat ik nog steeds moet lachen , en voor de mensen die het niet begrijpen: Leah heeft een nieuwe spreuk ontdekt: Wodka eructo! Dit is een spreuk die je kunt doen als je meerderjarig bent om een straalje wodka uit je toverstaf te laten verschijnen. Op deze manier heb je altijd drinken bij je, en kun je ook nog eens iemand stiekem dronken maken heeeu ! HAHAHAH , nou, dat was het wel zo'n beetje xD


    Haha, de eerste nominatie is binnen!
    Zijn er nog meer mensen die iemand willen nomineren voor deze titel?


    How you doin'

    HarryPotterLife schreef:
    al zit ik zelf bij de reactie , plaats ik ook toch nog ff een nurgel van de maand bericht:

    Mijn naam: Milou
    Voor wie is het bericht: Leah, Laleah
    De reden voor nurgel van de maand: Haar verhaal & genialiteit
    Het bericht erbij: Leah, ik benoem jou tot nurgel van de maand, aangezien jou meest geweldige fantastische verhaal (volgensmij) de 102 abo's heeft bereikt! Dus nog gefeliciteerd daarvoor xD en .... omdat jou genialiteit qua het bedenken van spreuken zo hoog licht dat ik nog steeds moet lachen , en voor de mensen die het niet begrijpen: Leah heeft een nieuwe spreuk ontdekt: Wodka eructo! Dit is een spreuk die je kunt doen als je meerderjarig bent om een straalje wodka uit je toverstaf te laten verschijnen. Op deze manier heb je altijd drinken bij je, en kun je ook nog eens iemand stiekem dronken maken heeeu ! HAHAHAH , nou, dat was het wel zo'n beetje xD




    Hahahahaha omg ik ga heeelemaal stuk :') dankjeweel!! Heel lief van je!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Naam: IrishNialler / Yvonne
    Voor wie is het bericht: Malikx / Femke
    De reden van het bericht: Ik heb een best heftig moment mee moeten maken in mijn leven waarbij iemand op te jonge leeftijd het leven heeft verlaten en zij staat al lang voor me klaar maar zeker nu
    Het bericht:
    Lieve lieve lieve Femke,
    Je zult wel denken,wat is dit nou weer?
    Wel ik wilde je even in het zonmetje zetten. We zijn al een flink poos aan het rpg'en. Dat is super gezellig. Maar jou vriendschap ontdekte ik pas echt toen het gebeurde. Het eerste wat ik deed in het ziekenhuis was niet een vriendin appen, of mijn ex bellen maar jou een bericht sturen van het nieuws. Want bij jou kon ik altijd mn hart kwijt en ik wist dat je mij de steun zou geven.
    Ik ben je zo vreselijk dankbaar dat je er voor me bent. Als het niet gaat ben je er. Als ik verdriet hebt kan ik mijn hart luchten. Als ik boos ben of wat dan ook dan ben je er en sta je voor me klaar.

    Lieve Femke ik weet dat het je niks uitmaakt wat en wanneer ik je stuur. Maar weet dat ik je dankbaar ben. Dankbaar dat je in mijn moeilijkste, heftigste periode van mijn leven er zo voor me bent, mij respecteerd en waardeert zoals ik ben en hoe.ik me voel.

    Dankje voor alles. Een heeeeeeeele dikke kus
    Yvonne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En je kan weer mensen opgeven voor een award of een lief berichtje sturen!! Ik hoop dat er deze maand nog veel berichtjes bij komen!!


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi