• ik heb een vraagje, ik weet niet ben ik nou een fake fan van tokio hotel of toch niet ? ik vind hun muziek natuurlijk uber cool maar vind Bill echt geweldig enzo. en ik weet het gewoon niet meer. ben ik nou een echte of een neppe fan?

    echte
    je bent fan vanwege de muziek, het zou lullig zijn als je alleen fan was vanwege de personen

    You're real fan:D
    je bent geen fan van alleen de persoon(A)

    EGTE!!(A)

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, ik ben het met HelloKathy eens, ik had laatst ook een gesprek met iemand op MSN, ook TH fan en wij hebben allebei nogal een dip soms, en alleen al de muziek van TH helpt voor haar iets, en ik kan m'n gevoelens heel slecht uiten dus dan schrijf ik een brief en vertaal hem dan naar het Duits en stuur hem naar het THfanadres *klinkt weird, maar zeg der alsjeblieft niets slechts over want dat is voor mij de enige manier* het bout me niet of ie word gelezen of niet, maar het idee alleen al dat ie weg is, en zo al m'n 'bad feelings' helpt voor mij wel.

    een heel lulverhaal maar iedereen is gewoon op z'n eigen manier fan en ik vind de mensen die alleen voor de persoon fan zijn niet een echte fan want je wordt fan door de muziek, en niet door de bandleden. *dat wou ik eigenlijk zeggen :S*

    Je kan dat alleen voor jezelf beslissen. Er is geen mens die je kan zeggen of je een echte fan bent of niet want er bestaan geen richtlijnen voor. Laat idioten kletsen. Er bestaan geen 'echte' of 'neppe' fans, en laat je niet anders wijsmaken! Je bent fan omdat jij dat wil en ik dnek dat je heel goed zelf weet of je fan bent! ;)


    BAM!

    gwn echte weetje als je alleen fan was van de persoon ofzo zou je een "fake" fan kunnen zijn, maar ik heb vind je geen fake fan je bent fan van de muziek en daarbij vind je Bill errug leuk,,naja mooi meegenomen toch?:P maar laat jezelf gewoon niet zo gauw in hokjes stoppen;)

    xoxo


    Why don't you break my heart

    Sgat je bent een über echte fan!!

    Vooral omdat je ook hun muziek goed vind^^

    want de jongens doen het ook echt voor hun muziek e^^

    DUH xD

    Wat ben ik weer dom bezig xD

    (A)

    Xx(K)


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    je bent een echte fan want je vind tokio hoetel goed vanwege hun muziek en niet alleen om hun uiterlijk !!!!
    Er zijn volgens mij velen die alleen maar fan zijn van Th omwillen van hun uiterlijk !!!
    Dikke kus
    xxx


    x DropDeadShiit <3

    Echte! :D
    Ik vind ook hun muziek spr enzo en Bill is geil^^
    vind ik tg
    en ik ben zeker een egte fan dus :p
    u bent egt! (A)


    If music be the food of love, play on!