• Ik zoek Draco/Harry (slash) stories ^^
    - ABN
    - Geen smileys
    - Een heleboel hoofdstukken
    - Goede verhaallijn
    - Geschreven met ''

Kom maar op :9~

[ bericht aangepast op 11 april 2011 - 21:40 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Niemand?

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

k heb alleen een Viktor story, Harry en Draco zullen er wel in voorkomen, maar minimaal...

Mag een JBieber story ook?

Elastic schreef:
    Mag een JBieber story ook?

Nee, ik hou niet van JB. Ik wil echt alleen een Draco/Harry story ^^

Zelfverzonnen story met een bovennatuurlijk tintje? zo ja, klik

walking get's too boring, when you learn how to fly..

iloveminke schreef:
    Zelfverzonnen story met een bovennatuurlijk tintje? zo ja, klik

Nee dank je.

DRACO STORIES PROMOTIE

probeer de stories van Loveless, die heeft ook een obsessie met Draco xD

Hm, ik heb geen stories over Draco, maar wel over Scorpius Malfidus. Zijn zoon dus, die bij mij wel wat op hem lijkt. :'D
    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    Of The Potters, maar die is al afgelopen en gaat niet alleen maar over Scorpius.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

mss vind je hier iets.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=92630

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Klik

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Draco lovestory, maar nog niet in het begin, eerst Carlo, maar later Draco...
    Spraak stukken tussen ""
    Af en toe een smiley, maar is dat echt heel erg??(flower)
    Klik

Xx. (K)

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/

79 HOOFDSTUKKEN

HET IS ALLEEN GEEN HARRY/Draco story xd

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:45 ]

=

Ik wil ook Drarry
    Mensen, hoe moeilijk is het? Geen random Draco lovestories, gewoon Harry/Draco SLASH!

Ik was aan een verhaal begonnen, maar toen kwam ik in een schrijfdip en ben ik gestopt. Helaas. But it was good.

[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 14:05 ]

Felix