• Zijn ogen waren bloedrood, zijn lichtblonde haren glansden in het licht van de halve maan. Mijn hart bonkte tegen mijn ribbenkast, en het geluid dat hij oppikte met zijn vleermuisgehoor deed hem bijna letterlijk watertanden. Ik kneep mijn ogen dicht toen zijn tanden zich in mijn slagader boorden, maar gesloten ogen konden de pijn niet tegenhouden. Ik krijste als vee dat weet dat het geslacht zou worden, en ik wist dat ik zou sterven.


    Ik kreeg een wereld te zien die niemand ooit te zien kreeg, behalve wezens van mijn soort. Ik ontdekte de Aarde opnieuw, als iemand die na drieduizend jaar wakker word uit een coma. En hij was er.
    Ogen die niet bloedrood waren, en een hart dat menselijker was dan het gemiddelde schaduwwezen, redden me.
    Ze fluisterden me in niet te sterven, te overleven, in een wereld voor wie ik dood was.


    plotselinge inspi-bron. geen twilightverhaal, wel de nodige vamps... maybe...
    doen?

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:13 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Joah, zeker doen!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    bijna niemand? :|


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Klinkt leuk.


    Your make-up is terrible

    iloveminke schreef:
    Joah, zeker doen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)


    Tinka & Ghunter.

    Zeker doen. Komt er ook romantiek in voor? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Assassin schreef:
    Klinkt leuk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eerste stukje is mooi geschreven (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    someome? hij staat nu online...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.