• Ik had nu eens een vraag die eigenlijk hoofdzakelijk bedoeld is voor Bieber-haters.

    Ik was het zelf namelijk ook behoorlijk, maar na zijn optreden in TV Show op Reis besefte ik eigenlijk dat ik niet echt een geldige reden had om hem te haten...

    Dus WAAROM haten jullie hem nu eigenlijk precies? (cat)


    Life is an art, not a science.

    Haten is een groot woord,ookal gebruiken ze hem,het is meer niet mogen denk ik.
    Ik denk dat ze hem niet mogen omdat hij overal opduikt en omdat hij behoorlijk arrogant is/overkomt.

    Ow ja,zijn fans zijn vaak heel irritant,alles krijg je te horen en als je iets verkeerd zeg ben je meteen de vijand. Dat spiegelen ze op Bieber af.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 16:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh my god. Ik ruik een ruzie-topic opkomen. Zelf haat ik hem niet, im a true Belieber, lol.

    De meesten haten niet bieber zelf, maar de overdreven reacties van zijn fans. Die zien hem zowat als een god en dat moeten zo op de een of andere manier ook aan iedereen laten weten. Dat is erg irritant en persoonlijk haat ik daarom zijn fans. (die zo doen)
    Zelf vind ik het zielig voor justin dat er al zo jong zo veel van hem verwacht wordt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 16:57 ]


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Acceptance schreef:
    Oh my god. Ik ruik een ruzie-topic opkomen. Zelf haat ik hem niet, im a true Belieber, lol.


    Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om ruzie te stoken, maar ik wil het gewoon weten. Want ik was zelf dus ook hater, maar eigenlijk had ik niet echt een reden. Dus ben ik benieuwd waarom anderen mensen dat niet inzien.


    Life is an art, not a science.

    Ik haat hem nu ook weet niet echt.. maar gewoon geen fan..
    En ook al mag je hem niet, je komt hem overal tegen, waar je ook kijkt, altijd zie je wel iets van hem.
    en als je bijvoorbeeld een nieuw iemand leert kennen zijn normaal gesproken de vragen ´hoe heet je?', 'hoe oud ben je?' 'waar woon je?' logische vragen, maar daar staat nu tegenwoordig ook 'Ben je fan van JB?' tussen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben geen fan, maar ook geen hater.

    Ik vind fan&hater allebei een te groot woord.
    Nee ik ben geen fan, maar het is niet dat ik hem niet mag. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben geen hater!:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik haat hem niet maar ik mag hem ook niet echt waarom :
    Hij kan (vind ik) Niet zingen
    Zijn fans zijn irritant (veel )
    Heel vaak draaien ze zijn muziek en denken ze dat iedereen het goed vind

    Daarom dus ^^

    O en omdat hij zingt als een chipmunk eerst zei ik altijd tegen mijn Belieberende vriendin
    Volgens mij heeft hij een chipmunk op zen kop die voor hem zingt zo klinkt het wel en dat haar ziet er ja je weet wel
    Vond ze niet leuk maarja


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    er is niks leuks aan hem


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ik haat hem niet, het zijn de ' hard ' beliebers. Kijk naar Selena Gomez, Ze krijgt 1000 doodsbedreigingen per dag

    Marvolo schreef:
    Ik vind fan&hater allebei een te groot woord.
    Nee ik ben geen fan, maar het is niet dat ik hem niet mag. (:


    -

    Saepe schreef:
    De meesten haten niet bieber zelf, maar de overdreven reacties van zijn fans. Die zien hem zowat als een god en dat moeten zo op de een of andere manier ook aan iedereen laten weten. Dat is erg irritant en persoonlijk haat ik daarom zijn fans. (die zo doen)
    Zelf vind ik het zielig voor justin dat er al zo jong zo veel van hem verwacht wordt.


    Shoganai i ne~

    Ik mag zijn hoofd niet, zijn persoonlijkheid, zijn muziek, zijn gedrag en bovenal: zijn fans.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben geen hater (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.