• Ik kreeg net te horen dat een jongen van mijn school (ook uit 2e, ik weet wie hij is, maar nooit met hem gepraat- zelfmoord heeft gepleegt omdat hij gepest werdt, ookal heb ik nooit met hem gepraat doet het toch iets met je.


    (Be)lieve in (you)rself

    Maar ocharme.
    Is hij nooit naar een leerlingenbegeleider gestapt ofzo ?


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is normaal,hoor. Het doet je iets omdat het nu plots zo dicht bij je staat, ookal kende je die jongen niet zo goed.
    Veel sterkte.(flower)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Een aantal jaar geleden was dat bij mij ook het geval, al was dat een ongeluk en geen zelfmoord. Ik heb er weken wakker van gelegen, omdat hij op zijn foto zo ontzettend optimistisch keek.
    De sfeer is ook zo vreselijk. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:45 ]


    Felix

    Als iemand van je school dood gaat, voel je je sowieso aangesproken.
    Toch veel sterkte. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WTFF, ik zou me schuldig voelen, omdat ik dan nooit ben opgekomen voor hem. Sterkte & Hoe heeft hij zelfmoord gepleegd?:S

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:51 ]


    1.25

    Dragonette schreef:
    WTFF, ik zou me schuldig voelen, omdat ik dan nooit ben opgekomen voor hem. Sterkte & Hoe heeft hij zelfmoord gepleegd?:S


    Dat weet ik niet, mn moeder zei wel dat de treinen tussen de middag niet reden vanwege iets, wat weten we niet dus dat kan het misschien zijn geweest maar anders weet ik het niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, mn moeder zei wel dat de treinen tussen de middag niet reden vanwege iets, wat weten we niet dus dat kan het misschien zijn geweest maar anders weet ik het niet
    Omg, dat is echt erg. Nogmaals sterkte!


    1.25

    Scandal schreef:
    Als iemand van je school dood gaat, voel je je sowieso aangesproken.
    Toch veel sterkte. ^^

    Mijn bff heeft een zus, die een vriendin(m) (die ik ook ken) en die had een vreindje genaamd Jelle.
    In de ochtend zag ik nog dat een auto die m afzette voor school en helemaal flipte. De auto schuurde weer weg en M liep huilend naar een paar conciërges toe.

    Het bleef dus later dat hij voor een vrachtwagen was gesprongen ivm met depressie, ik voelde me echt kut. Die M zit ook bij mij op school en ik liep zo langs om van lokaal te wisselen en toen zat M op zijn Hyves. Ik heb hem toen later ook op gezocht. Hij had hele vrolijke foto's ze waren allemaal met M en overal stond wel iets van I love you. Ik vond dat toen zo erg, ik weet wat je meemaakt. Sterkte.


    Trust me. I'm the doctor

    Dankje allemaal,

    Ik kreeg net te horen dat hij voor de trein was gesprongen :(


    (Be)lieve in (you)rself

    Awh, ik weet precies hoe het voelt, echt waar :l. Alleen dan met je beste vriend D:
    Sterkte!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Toevallig. Bij mij op school is vorige week een jongen, ook uit hetzelfde jaar als ik, overleden. Maar niet vanwege zelfmoord, hij kreeg een hartaanval. Ik heb er niet echt wat bij gevoeld, maar als dat bij jou wel zo is kan ik het best begrijpen. Sterkte!


    Numbers.

    Ahw wat erg. o.O
    In de 2de al, bij ons op school was dat ook gebeurt, :'(
    R.i.p

    sterkte


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Bleergh ik snap helemaal hoe je je voelt!
    Bij mij is een paar weken geleden een jongen op school overleden aan een hartaanval. Ookal ken je die persoon niet het doet je toch iets. Je ziet hem toch wel lopen enzo... Sterkte <3


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.