• ik zit nu lekker een bosche bol te eten :Y) en geniet er helemaal van alleen ik voel me tegelijkertijd zo schuldig ! ik voel e heel erg dik.
    ik kan er wel om huilen. de ene keer voel ik me goeden de andere keer voel ik me echt dik heel erg. af en toe lijkt mijn spiegel wel een lach spiegel (alleen kan ik er niet om lachen) ik zie mezelf niet helder. ik voel me heel erg dik. ik heb geen anorexia dat weet ik zeker maar ik voel me alleen zo hopeloos verdrietig.

    ik heb vandaag 1 chocoladje op een bosche bol en patat. want ik had een feestje. maar zaterdag dan ga ik waarschijnlijk uit eten en morgen wil mijn moeder waarschijnlijk pannekoeken maken. maar ik kan wel bijna huilen als ik daar aan denk en ik voel me hopeloos.

    ik wil gewoon een mooi figuur. ik ben nu 1.86 en weeg 52. en de ene keer ben ik heel te vreden en de andere keer weer niet. en ik heb het gevoel alsof ik na deze week (als ik al die lekkere dingen op heb) dat ik dan bijv. 5 kilo ben bij gekomen en dat ik er dan niet meer van af kan en dat ik dan voor altijd dik blijf. kunnen julie me helpen ? want ik voel me zo echt hopeloos.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Volgens mij, als je lengte en gewicht kloppen, lijd je zelfs aan ondergewicht :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BlindLove schreef:
    Volgens mij, als je lengte en gewicht kloppen, lijd je zelfs aan ondergewicht :/


    Ik ben 1.70 en weeg 70.


    Food.

    dat is helemaal niet zwaar joh!
    ik ben 1.62 en weeg 47, dat scheelt dus maar 5! :O


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nee joh, je hebt zelfs ondergewicht! Ik weeg meer dan jou en ben pas 1.63. Voel je alsjeblieft niet schuldig of hopeloos, ga anders naar een dokter als je er zeker van wilt zijn of je een goed gewicht heb. Praat er met vriendinnen over, maar geloof me er is niets mis met jou! Je zou gezonder kunnen eten, maar ga jezelf nou niet aandringen om af te vallen, want je hebt eigenlijk al ondergewicht.


    wth.

    Jij weegt echt mega weinig...


    Life is hard and then we die

    Als ik jou was zou ik er nog een paar Bossche Bollen bij eten, dat gewicht wat jij hebt noem ik ongezond laag.
    Ik ben 1,74 en weeg 73 kilo en zelfs ik ben niet dik. Neemt niet weg dat ik er wat kilo's af wil, maar toch.

    Ps: Jij bent trouwens wel fucked up lang voor iemand van 13.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Schat, ik weeg 60 en ben 1,76. Jij bent veels te licht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Jij weegt echt mega weinig...


    Voila, dat dacht ik ook.
    Ik ben 1.78 en mijn ideale gewicht is +- 70 kg,
    wat ik niet heb, maar bon x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    je bent hartstikke licht!ik ben 1.62 en 50 kilo! en ik ben gewoon normaal :'D

    Tip: probeer je zelf tegen te spreken.Blijf gewoon in je hooft zeggen dat je Niet dik ben


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je bent écht niet te dik (;

    Ik heb ook wel eens -altijd- dat ik me schuldig voel als ik weer eens teveel koekjes, snoepjes of gebakjes heb gegeten.


    Me so good.

    Schat je heb eerder ondergewicht dan een goed gewicht.
    Je hoef echt niet bang te zijn dat je dik bent,dat ben je niet.
    Maar pas alsjeblief op,als ik je zo hoor praten lijkt het alsof je wel een eetstoornis heb.
    Als je er niet lekker bij voel,moet je er iets aan doen. En dan bedoel ik NIET afvallen! maar iets aan het gevoel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oke thanxx (H)
    dit klinkt mischiens stom en slijmerig maar het lucht wel op.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:40 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Je weegt echt te weinig ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Je bent echt licht :x
    Ik ben 1.75 en ik weeg 55 kilo...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Volgens mij, al spuug je niet, en zie dit niet als belediging, lijd je wel aan een soort anorexia. In ieder geval qua zelfbeeld. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.